شنبه , 1 اردیبهشت 1403

مانور فرزندان روح الله در کشور با محوریت نوجوانان شهید سازماندهی شد

اسماعیل بحری زاده روز سه شنبه دریادوراه شهدای دانش آموز و مانور فرزندان روح الله که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درکانون شهید فهمیده کرج برگزارشد،اظهارداشت: این سازمان در راستای اجرایی کردن بسته تحولی خود و در مسیر تحقق شعار “دانش‌آموز باوری – دانش‌آموز یاوری”  و رسیدن به اهداف بلند سازمانی و ارتقای جامعه پذیری دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری سلسله همایش‌هایی تحت عنوان فرزندان روح الله یادواره شهدای دانش‌آموز با محوریت بزرگداشت نوجوانان شهید چون بهنام محمدی و حسین فهمیده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این فعالیت از هشتم آبان آغاز و  تا ۱۳ آبان با اجرای مانورهای تشکیلاتی و همایش‌های گرامیداشت روز دانش‌آموز و فراخوان مسابقات، دلنوشته‌ها و تجلیل از خانواده شهدای دانش‌آموز در مراکز استان‌ها و نواحی ، شهرستان‌ها و مناطق و مدارس تشکیلاتی کشور به پاس قدردانی از زحمات تمامی ایثارگران دانش‌آموز و خانواده‌های آنان و الگوسازی برای فرزندان ایران زمین ادامه دارد.

وی از معرفی الگوها و اسوه‌های تربیتی- انقلابی شاخص نوجوان به دانش‌آموزان؛ تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای با محوریت استکبار ستیزی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زمینه سازی برای نقش آفرینی اعضا و مربیان تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، اعضای باشگاه خبرنگاران دانش‌آموزپانا و نمایندگان مجالس دانش‌آموزی در سراسر کشور، معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها بعنوان اهداف برگزاری این مانور تشکیلاتی یاد کرد.

بحری زاده به اجرای بسته‌ تحولی این سازمان با عنوان «هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی» درسال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ پرداخت و تصریح کرد: اکنون مجموعه دستورالعمل‌های اجرایی، نقشه‌راه و راهنمای عمل فعالیت‌های این بسته تحولی با عنوان «هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی» جهت هماهنگی و اجرا به ادارات کل آموزش و پرورش‌استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه این بسته تحولی دارای ویژگی هایی چون زمینه سازی برای عینیت بخشی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اضافه کرد: بسته تحولی  در ۳ حوزه تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا طراحی شده است.

وی گفت: بسته تحولی «هر دانش‌آموز،یک نقش اجتماعی» دارای زمینه های متنوعی است که می تواند پاسخگوی علائق و سلائق مختلف جامعه هدف باشد.

قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان در محور فعالیت های آموزش و پرورش قرار دارند که آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت ، استکبارستیزی روحیه مقاومت و ولایت مداری ضرورت دارد.

در این آیین از نشانه های بازمهندسی تشکیلات دانش آموزی رونمایی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …