پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

اعضای هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز البرز انتخاب شدند

اعضای هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز با حضور رییس و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور انتخاب شدند.

اعضای هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز البرز انتخاب شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: این انتخابات هر ۲ سال یک بار طبق اساسنامه جامعه خیرین کشور برگزار می شود.

حسن مهرانی  با اشاره به اینکه این انتخابات با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با رویکرد «همدلی برای مدرسه سازی» برگزار شد، افزود: انتخابات طبق قوانین و ضوابط انجام شد و اعضای هیات امنا و بازرسان مجمع خیرین انتخابات با رای حاضران مشخص شدند.

او ادامه داد: در این دوره از انتخابات مهدی مهرپویان، حبیب الله ظهوری، محمدرضا اسپرورین ، مجید کرمی، سعید نجار سی سی، ایزد پل خوابی و محسن نجم آبادی به عنوان اعضای اصلی و محمد دمیرچی و قوچعلی امینی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز انتخاب شدند.

وی یادآورشد: سیدعباس طباطبایی و مجید جلالی مهر نیز با رای اکثریت به عنوان بازرسان مجمع خیرین مدرسه ساز البرز فعالیت خود را آغاز کردند.

مهرانی با بیان اینکه خیرین در چند روز آینده با تشکیل نشست اعضای انتخاب شده، هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز البرز مشخص می شود، اضافه کرد: عضویت و مشارکت در خانواده بزرگ خیرین مدرسه ساز حتی با اهدای یک آجر یک توفیق الهی است که رهبر معظم انقلاب نیز همواره برآن تاکید دارند.

وی ادامه داد: همراهی و مسوولیت‌پذیری همراه با نیکوکاری و خیر ماندگار از برجسته‌ترین ارزش های اخلاقی خیرین مدرسه ساز است زیرا خیرین مدرسه‌ساز رسالتی در جامعه بر عهده دارند که به تعلیم و تربیت و تعالی کشور می‌انجامد.

وی گفت: اکنون خیرین مدرسه ساز در البرز ۶۱ پروژه آموزشی در دست اجرا دارند اما با توجه کاستی های فراوان در این بخش، استان نیاز به مشارکت بیشتر خیرین دارد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: به زودی ساختمان مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز با حضور مسوولان کشوری افتتاح می شود.

استان البرز ۳۷۲ خیر مدرسه ساز فعال دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …