پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: ظرفیت های فناوری البرز به کمک کشور می آید

«مجتبی عبداللهی » روز شنبه در آیین افتتاح کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز افزود: جوانان خلاق البرزی برای حل مشکلات و نیازهای کشور با بهره گیری از دانش آماده هستند و ما با تمام توان از ظرفیت های علمی و فناورانه استان حمایت می کنیم.
استاندار البرز گفت: لبرز می تواند گام های موثری در حوزه حل مشکلات و نیازهای کشور از طریق فناوری و دانش با بهره برداری از ظرفیت جوانان خلاق جمهوری اسلامی ایران، بردارد.
عبداللهی با بیان اینکه  کارخانه نوآوری استان البرز با با همکاری شورای اسلامی شهر و شهردار کرج ایجاد شده است، افزود: اکنون شاهد بهره برداری و افتتاح رسمی این مجموعه هستیم که انتظار می رودبتوانیم با ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم، حامی جوانان خلاق و پژوهشگر استان باشیم.
وی  اظهار داشت: البرز مرکز و خاستگاه مجموعه های بزرگ علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناورانه بوده و اکنون نیز شاهد رشد روز افزون آن هستیم.
وی با بیان اینکه قدردان اقدامات صورت گرفته از سوی مسوولان و جوانان خلاق استان در حوزه علم و فناوری هستم، افزود: با تمام توان از این ظرفیت بزرگ و موثر حمایت می کنیم.
استاندار البرز گفت: البرز می تواند گام های موثری در حوزه حل مشکلات و نیازهای کشور از طریق فناوری و دانش با بهره برداری از ظرفیت جوانان خلاق جمهوری اسلامی ایران، بردارد.
کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع آغاز به کار کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …