شنبه , 15 اردیبهشت 1403

انتخابات فرصتی برای تحول در کشور است

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد صبح روز یکشنبه درنشست اعضای ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان البرزاظهارداشت: دراین دوره از انتخابات باید بصیرت افزایی کرد تا مردم رییس جمهورآینده را براساس کارآمدی و عملیاتی بودن برنامه های نامزدها انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینک همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از مدیران کشور بوده و هستند، خاطرنشان کرد: مردم می توانند برای شناخت بهتر ازاین افراد به کارنامه کاری آنها رجوع کنند تا مدیری میدانی را برای قوه مجریه انتخاب کنند.

کیایی نزاد  بیان داشت: دراین دوره از انتخابات مردم، برنامه‌ریزی دقیق برای حل مسائل اقتصادی و معیشتی را از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار دارند.

وی با بیان اینکه روشنگری  انتخاباتی نقش موثری در میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای دارد، اضافه کرد: ولایتمداری، تعهد به اسلام، خدمتگزاری ملت و حمایت از مستضعفان از مشخصات نامزد اصلح برای تصدی کرسی ریاست جمهوری است.

کیایی نژاد ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث خلق حماسه سیاسی و اقتدار نظام و از سوی دیگر موجب ناامیدی دشمنان و شکست مجدد آنان خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر ایجاد وحدت و انسجام ملی، پیام وحدت همه جانبه و اقتدار ملت ایران را به دنیا مخابره می‌کند.

کیایی نژاد گفت: مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات و گزینش نامزدهای اصلح موجب ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و اداره بهینه کشور می‌شود.

وی عنوان کرد: ملت ایران در انتخابات پیش رو با رای هدفمند خود موجب روی کارآمدن جمع نخبگان توانمند در مدیریت کشور می‌شوند و  شور و نشاط انقلابی برای رفع مشکلات فراهم می‌آید.

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی دراستان البرز رمز بقای نظام جمهوری اسلام را حضور مقتدرانه مردم در تمام صحنه‌ها دانست وافزود: ملت فهیم و انقلابی ایران در طول این سال‌ها همواره با حضور خود عامل خنثی توطئه دشمنان بوده‌اند و اکنون نیز با حضور حماسی خود دست بدخواهان نظام اسلامی را کوتاه می‌کنند.

وی ادامه داد: در بحث انتخاب رییس جمهور و در بحث انتخاب شوراهای اسلامی مردم باید کسانی را انتخاب کنند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و بتوانند مشکلات مردم را پیگیری کنند و خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند نه اینکه منت بگذارند.

کیایی نژاد یادآورشد: در بحث انتخاب رییس جمهور و در بحث انتخاب شوراهای اسلامی مردم باید کسانی را انتخاب کنند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و بتوانند مشکلات مردم را پیگیری کنند و خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند نه اینکه منت بگذارند.

وی گفت امروز دشمنان تمام توان و تلاش خود را بکار بسته اند تا مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شوند و با هجمه های فرهنگی و شایعه پراکنی ها از جمله اینکه موج پنجم و خطرناک کرونا در راه است می کوشند مردم را از رای دادن منصرف کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما باید بدانند که دشمنان هیچ وقت به دنبال امنیت و آرامش ما نیستند بلکه می خواهند به انقلاب اسلامی ما ضربه بزنند، دین اسلام را از مردم بگیرند و استقلال و آزادی که انقلاب اسلامی برای کشور به ارمغان آورده آن را گرفته و ملت ایران را زیر سلطه و ظلم خود قرار دهند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …