جمعه , 14 اردیبهشت 1403

اخبار کوتاه ورزشی استان سمنان

به‌ گزارش ایرنا، بنا بر اعلام روابط عمومی هیات تیراندازی استان سمنان، افراد برتر مسابقات تیراندازی قهرمانی استان که امروز در شهر سمنان برگزار شد، معرفی شدند. 

این مسابقه در رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و بسیج و در رشته تپانچه بادی و تفنگ بادی آقایان و بانوان برگزار شد. 

در رشته تفنگ بادی بانوان و رده سنی بزرگسالان، عاطفه سلطانیه از دامغان مقام اول و در رشته تپانچه بادی بانوان فاطمه قدرت آبادی از دامغان مقام اول را کسب کردند. 

همچنین در رده سنی بزرگسالان و رشته تفنگ بادی آقایان، حامی یحیی از دامغان و در رشته تپانچه بادی آقایان علی کلاتی از گرمسار مقام نخست را از آن خود کردند. 

در رده سنی جوانان و رشته تفنگ بادی بانوان نیز فاطمه سفیدیان از دامغان، در رشته تپانچه بادی هدیه شادپور از سمنان و در رشته تپانچه بادی آقایان، ابوالفضل خواجه زاده از دامغان مقام اول را کسب کردند. 

همچنین در رده سنی نوجوانان و رشته تفنگ بادی بانوان، فاطمه زهرا کریمی از سمنان، در رشته تپانچه بادی بانوان، ساغر وظیفه شناس از سمنان، در رشته تفنگ بادی آقایان ابوالفضل کاشی از سمنان و در رشته تپانچه بادی آقایان، محمد پیروز فر از دامغان، مقام اول را از آن خود کردند. 

مسابقات رده بسیج نیز در حالی برگزار شد که در رشته تفنگ بادی بانوان، آزاده وفایی فولادی از سمنان مقام اول، زینب داوودی از سرخه و شهره غلامی از سرخه به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

بنا بر اعلام هیات هندبال استان سمنان، اولین اردوی انتخابی المپیاد استعدادهای برتر دختر استان به مدت ۲ روز در شهرستان شاهرود با دعوت از شهرستان های مختلف استان برگزار شد. 

 این مسابقات از عصر روز چهارشنبه سوم آذر لغایت عصر روز جمعه پنجم آذر ادامه داشت. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …