گنبد – ایرنا – علی محمد زنگانه استاندار گلستان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسوولان از سایت پسماند زباله آزادشهر بازدید کرد و کوهساری نماینده مردم این شهرستان در مجلس هم گفت مشکلات سایت زباله به زودی برطرف می شود.
گنبد – ایرنا – علی محمد زنگانه استاندار گلستان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسوولان از سایت پسماند زباله آزادشهر بازدید کرد و کوهساری نماینده مردم این شهرستان در مجلس هم گفت مشکلات سایت زباله به زودی برطرف می شود.
17 آذر 1404 – 14:10 اخبار استانها اخبار البرز رئیس سازمان حملونقل بار و مسافر …