جمعه , 31 فروردین 1403

فعالان اقتصادی البرز در مسوولیت های اجتماعی مشارکت فعال دارند

پرهام رضایی روز یکشنبه در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسوولیت های اجتماعی گفت: برای  ساماندهی در این راستا نقشه راه مناسبی را ترسیم خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت اتاق بازرگانی و دیگر فعالان اقتصادی در برنامه های خیرین اظهار کرد: اقدامات زیادی در قالب مسوولیت های اجتماعی سال گذشته توسط فعالان اقتصادی عضو مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز انجام شد.

وی ادامه داد: اهدای بیش از یک هزار دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله این کمک ها است.

رضایی با بیان اینکه در دیگر اقدامات انجام شده خیرین اتاق بازرگانی البرز در قالب مسوولیت های اجتماعی در سال ۹۹ کمک به آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان بوده است، گفت: در کنار آن‌ سال گذشته عهده دار مسوولیت هایی از جمله خرید تجهیزات بیمارستانی برای مراکز درمانی و اهدای بسته های حمایتی به اقشار کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شدیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با بیان اینکه مشارکت فعالان اقتصادی در فعالیت های اجتماعی نشان از حس مسوولیت پذیری آنها دارد، افزود: برای مشارکت بیشتر در این بخش باید یک سازماندهی بهتری در استان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در جامعه معضلات زیادی برای شهروندان از جمله در حوزه درمان وجود دارد، افزود: البرز فعالان اقتصادی زیادی دارد که هر کدام به نحوی در مسئولیت های اجتماعی مشارکت دارند.

رضایی با بیان اینکه تعداد خیریه ها در استان البرز زیاد است اما باید بیشتر بر روی مسئولیت ها در این مورد و اجرایی کردن اقدامات خیرین متمرکز شویم، گفت: ساخت مدارس، کمک به مراکز درمانی، تهیه بسته های ارزاق به خانواده کم درآمد هر کدام شاخه ای از اقدامات خیرین است، اما به تبع در قالب اقدامات سازنده کارهای بیشتری را می توان پیش برد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی البرز در این دوره به دنبال ساز و کار بهتر و ترسیم نقشه راه مناسب تری برای افزایش سطح مشارکت فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی است، افزود: همان اندازه که امنیت اقتصادی و رونق کسب و کار برای ما حائز اهمیت است، حضور در عرصه های اجتماعی نیز جایگاه ویژه ای دارد.

 استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولید و صنعتی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …