شنبه , 1 اردیبهشت 1403

گزارش ویدئویی| شادمانی مردم از سیلی انتقام / قدردانی از حمله موشکی سپاه به تروریست‌های آمریکایی

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، ساعت 1:20 دقیقه بامداد امروز‌ درست در زمانی که تروریست‌های آمریکایی حاج قاسم عزیز را به شهادت رساندند، خبری مسرت‌بخش‌ جهان را تکان داد، انتقامی که رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت‌شان فرموده ‌بودند از سوی رزمندگان مقتدر سپاه با موشک‌های نقطه‌زن و دقیق تحقق یافت؛ درست در زمانی که پیکر پاک سردار دل‌ها در حال تدفین ‌بود که سردار شریف این خبر مسرت‌بخش را اعلام کرد و موجی از خوشحالی را در بین تشییع‌کنندگان شهید در کرمان پدید آورد.

از روز جمعه که خبر شهادت سرداران مقاومت اعلام شد ملت ایران فقط از مسئولان درخواست انتقام داشتند و در نخستین گام مردم همیشه در صحنه خوزستان با حضور پروشور در مراسم تشییع حاج قا‌سم و همرزمانش در شعارهایشان درخواست انتقام از مسببان ترور حاج قاسم را داشتند، در دومین گام مردم انقلابی مشهد مقد‌س نیز با حضور میلیونی در مراسم تشییع بر درخواست به حق خوزستانی‌ها مهر تایید زدند و خواستار انتقام سریع از آمریکا شدند.

حضور 7 میلیون تهرانی ‌در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر سردار سرافراز سپاه اسلام، فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران را بر گرفتن انتقام از مسببان ترور سرداران مقاومت مصمم‌تر کرد و مردم قم نیز بر تحقق سریع‌تر این وعده تاکید کردند، اما در مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان مردمی که از فراغ سرادر محبوبشان گریه امنشان نمی‌داد فقط انتقام می‌خواستند که فرمانده کل سپاه در مراسم وداع مردم دیار کریمان با شهدای مقاومت گفت: حرف آخر را اول می زنم. انتقام می‌گیریم. انتقام سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده.

حمله موشکی سپاه ‌در بامداد امروز وعده انتقام سخت را محقق و تمامی معادلات سیاسی و نظامی آمریکایی‌ها را در خاورمیانه بر‌هم زد و این اقدام قاطعانه ایران باعث شد مردم از همان دقایق اولیه و همزمان با برگزاری مراسم تدفین سردار عشق به خیابان ها آمده و با سر دادن شعار الله اکبر از رشادت همرزمان و یاران سردار سلیمانی قدردانی کنند.

‌‌موج عظیم خوشحالی مردم اردبیل بعد از انتقام سپاه از آمریکا

‌بعد از هدف قراردادن پایگاه های آمریکا توسط سپاه پاسداران موج عظیمی از خوشحالی دربین مردم اردبیل به وجود آمد واقشار مختلف مردم خوشحالی خودرا را ازاین  انتقام   اعلام کردند.

‌اقشار مختلف مردم اردبیل ضمن تبریک این اتتقام سپاه به ملت ایران اظهار داشتند: امروز سپاهیان غیور نشان دادند باجان و دل از خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دفاع می‌کنند.

مردم اردبیل افزودند: باید جواب کوبنده‌ای به آمریکای جنایکار داده می‌شد که سپاهیان سلحشور امروز این جواب را دادند.

 

‌خوشحالی مردم کرج از سیلی سپاه به آمریکا / قدردانی از سپاه

حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق موجی از خوشحالی و مسرت را در بین مردم به همراه داشت.‌حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد که ملقب به پایتخت آمریکایی‌ها در عراق است موجی از خوشحالی را در بین مردم کشورمان و علاقه مندان انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه به راه انداخته است.‌

خبرنگار تسنیم در کرج بعد از انتقام سخت شهادت  سپهبد قاسم سلیمانی به میان مردم رفت و نظر آنها را در مورد این حمله پرسید.

 

تجمع بزرگ مردم ولایتمدار ایلام در سپاس از هیمنه‌شکنی آمریکا ‌

مردم ولایتمدار ایلام با تجمع در میدان 22بهمن شهر ایلام از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.‌

صبح امروز مردم ولایتمدار ایلام با تجمع در میدان 22 بهمن شهر ایلام از اقدام غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هیمنه شکنی آمریکا حضور و عزت و افتخار به‌دست‌آمده را سپاس و شاکر شدند.

‌تجمع‌کنندگان ایلامی هیمنه شکنی آمریکا با سرپنجه فرزندان ملت را به‌عنوان نخستین ضرب و شتم ایران دانسته و بیان داشتند؛ وَإِنَّ لِلَّذِینَ ظَلَمُوا عَذَابًا دُونَ ذَالِكَ وَلَاكِنَّ أَكْثَرَهُمْ لَا یَعْلَمُونَ

ولایتمداران ایلامی، عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را در برابر آمریکا افتخاری برای ملت سرافراز ایران دانستند و با شعارهای انتقام، انتقام/ ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند مگر امت بمیرد علی تنها بماند/ سپاه انقلابی تشکر و مرگ بر آمریکا شکر گذار اقدام عزتمند شدند.

مرزداران ایلامی ضمن اعلام آمادگی برای حضور مردمی در دفاع از کیان کشور خواهان انتقام مجدد و هیمنه شکنی آمریکا در منطقه شدند.

 

شادمانی مردم خراسان شمالی از سیلی انتقام؛ این ابتدای راه است

مردم خراسان شمالی با ابراز خوشحالی از نواخته شدن سیلی کوچک سپاه به آمریکای جنایتکار٬ حمله موشکی امروز را نقطه آغاز حذف ایالات متحده از این منطقه حساس می‌دانند.

‌‌مردم خراسان شمالی با ابراز خوشحالی از نواخته شدن سیلی کوچک سپاه به آمریکای جنایتکار٬ حمله موشکی امروز را نقطه آغاز حذف ایالات متحده از این منطقه حساس می‌دانند.مردم استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم در استان٬ با شادمانی از این اتفاق مبارک یاد کرده و اظهار داشتند: این نقطه آغاز حذف آمریکا و متحدانش از این منطقه است. آمریکا باید بداند که دوران بزن و در رو تمام شده است و هر اقدامی که علیه مردم ما انجام دهد حتما پاسخ می‌گیرد.

در این گزارش ویدئویی اظهار نظر برخی از مردم استان خراسان شمالی را درباره حمله موشکی سپاه می‌بینید.

 

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …