شنبه , 1 اردیبهشت 1403

رئیس شورای شهرستان یزد: رسانه‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت کنند

محمد فقیه خراسانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، رسالت اطلاع‌رسانی را بسیار سنگین دانست و اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در دین اسلام هم مورد تاکید است و باید همراه با اصول و قواعد خاص خود انجام شود.

وی رعایت امانت‌داری و دقت در صحت اخبار را یکی از مهمترین لازمه‌های فعالیت رسانه‌ها دانست و گفت: رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران باید در راستای تامین منافع ملی و مصالح عمومی حرکت کنند.

رئیس شورای شهرستان یزد ادامه داد: یکی از رسالت‌هایی که خبرنگاران به خوبی می‌توانند در راستای آن قدم بردارند، شناسایی مشکلاتی است که مردم در جامعه با آن مواجه هستند.

فقیه خراسانی رسانه ها را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: به وسیله شناسایی این نقاط ضعف و مشکلات و انتقال آن به مسئولان، امکان رفع مشکلات در سریعترین زمان ممکن و ارائه خدمات بهتر به مسئولان فراهم می‌شود.

وی به برخی از مشکلات و آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد اشاره کرد و ادامه داد: مردم استان یزد با مشکلاتی از جمله کمبود آب، حاشیه‌نشینی و دیگر مسائل مواجه هستند که رسانه‌ها می‌توانند در راستای رفع این مشکلات، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و نیازهای مردم را به اطلاع آنها برسانند.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …