شنبه , 8 اردیبهشت 1403

دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» در البرز فراخوان داد

رییس مجمع جوانان استان البرز و رییس شورای سیاستگذاری سوگواره ملی «به وقت دلتنگی»  در نشست خبری که به مناسبت آغاز فراخوان این سوگواره و رونمایی از پوستر آن برگزار شد، گفت: سال گذشته نخستین سوگواره «به وقت دلتنگی» در سطح استانی برگزار شد که با توجه به استقبالی که از سوی دیگر استان ها شاهد بودیم، تصمیم گرفته  شد تا  دومین سوگواره به صورت ملی برگزار شود.

محسن انصاری هدف از برگزاری این سوگواره ملی را ترویج فرهنگ سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: برای صدور تفکر سردار سلیمانی به سراسر دنیا باید ساعت ها و روزها وقت بگذاریم در حالیکه تاکنون در کشور  هنوز یک اقدام اساسی در این زمینه نداشته ایم.

برگزاری سوگواره ملی به وقت دلتنگی در چهار بخش اصلی

دبیر برگزاری دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی نیز در این نشست گفت: این سوگواره در چهار بخش ادبی، هنری، تجسمی و رسانه برگزار می شود که بخش ادبی در محورهای شعر، ترانه، داستان کوتاه، خاطره نویسی، دلنوشته و نمایشنامه نویسی و بخش هنری نیز در محورهای فیلمنامه، پادکست، نماهنگ و موسیقی برگزار می شود.

هانیه کریمی افزود: همچنین بخش تجسمی این سوگواره در محورهای نقاشی و خوشنویسی و بخش رسانه نیز در محورهای تیتر، گزارش و یادداشت پذیرش آثار دارد.

وی اظهار داشت: مجاهدت های بی وقفه، اخلاص، ولایتمداری، تدبیر و مدیریت راهبردی، شجاعت، نظم و انضباط، نگاه بازفراجناحی، شهادت طلبی، کمک مومنانه، مقاومت و ایستادگی، عشق به مطالعه و کتاب، دشمن شناسی و ارادت و تمسک به اهل بیت (ع) موضوعات این سوگواره است.

کریمی با بیان اینکه آیین پایانی این سوگواره روز ۱۷ دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این سوگواره تا ۲۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به ۲ صورت یا از طریق بارگذاری در سامانه شبکه جوانان انقلاب اسلامی و یا از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره ۰۹۱۹۳۴۵۷۵۲۹ ارسال کنند.

در نخستین سوگواره به وقت دلتنگی که  سال گذشته برگزار شد یک هزار و ۱۵۰ اثر به دبیرخانه این سوگواره رسید که بیشترین آثار در بخش دلنوشته با ۳۸۰ اثر و کمترین آثار در بخش فیلم کوتاه بودکه در پایان به ۵۱ نفر برگزیده سوگواره جوایزی اهدا شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …