شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۲۰ ویژه برنامه بسیج در مدارس البرز به اجرا درآمد

مجتبی آمر کاشی مسوول بسیج فرهنیگان البرز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برگزاری  مسابقات فرهنگی، ورزشی ، توزیع کتاب های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ،  تجلیل از فرهنگیان جهادی که در طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ ، گلباران مزار شهد ی گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم  از جمله برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه محور برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در حوزه آموزش و پرورش را بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان بخش مهم جامعه  زیر پوشش آموزشی و تربیتی  معلمان قرار دارند لذا مدارس در تبیین گام دوم انقلاب نقش محوری دارند.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش در شگل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه ای دارد و در این بین معلمان  می توانند جهاد گونه عمل کنند زیرا  بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم مانده است.

آمرکاشی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج که یادگاری ماندگار از معمارکبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، ۲۰ برنامه فرهنگی- تربیتی با شعار« بسیج پاره تن من است” در حوزه بسیج فرهنگیان استان البرز برنامه ریزی و درحال اجراست.

مسوول بسیج فرهنگیان استان البرز درادامه به نقش مهم بسیج در باور به حقیقت انقلاب پرداخت و افزود: بسیجی ناب کسی است که به حقیقت انقلاب اسلامی و مسیر قرآنی آن باور دارد.

آمرکاشی گفت: آنچه در بحث بسیج باید توجه شود، تقویت نقاط قوت‌ در شناخت چالش‌ها و موانع و در یافتن راهکار برای رفع این چالش‌ها است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی امروز یک حقیقت روشن است، حق در آن تبلور یافته است و به عنوان راه انبیا (ع) و به عنوان حقیقتی که از متن قرآن و اسلام ناب نشات گرفته، مطرح است و باید باور به این حقیقت را افزون کرد.

مسوول بسیج فرهنگیان استان البرز همچنین باور به روحیه جهادی را متذکر شد و تاکید کرد: جهاد تنها در شعار خلاصه نمی‌شود و آن جهادی که انتظار می‌رود در بصیرت، ایمان، عبادت، خداباوری و خداترسی نهفته است.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …