سه شنبه , 28 فروردین 1403

جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی در نشست مجازی با فعالان فضای مجازی استانی و کشوری، با  تسلیت شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان محور حدیث کسا، امروز به الگوی همه مردان و زنان عالم تبدیل شده است و ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی بزرگ به تحلیل و تبیین به مقتضای زمان نیاز دارد.

وی افزود: شخصیت حضرت زهرا (س) در زمان‌های مخلتف قابل تحلیل و تفسیر است که به اقتضای هر زمان بخشی از جنبه‌های شخصیتی این بانوی بزرگ به عنوان الگو و اسوه باید به همگان معرفی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه در زمان ما باید به بخش دفاع از ولایت و ولایتمداری این بانوی بزرگ و تلاش‌ها و زحماتی که در راستای بیدار کردن مردم در جهت دفاع از حکومت الهی انجام داد بپردازیم، تصریح کرد: ایشان به دنبال ایفای نقش اجتماعی مردم بود، به همین دلیل به همراه امام علی (ع) و حسنین، به درب منازل مهاجرین و انصار رفت و از آن‌ها خواست از ولایت دفاع کنند.

یوسفی با بیان اینکه امروز باید با الگوگیری از این بانوی بزرگ در جهت ایفای نقش اجتماعی مردم تلاش و آن‌ها را به حمایت از نظام، حکومت اسلامی و ارزش های دینی تشویق و ترغیب کنیم، ادامه داد: بخش عمده این کار در شرایط کنونی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: تحلیل‌های متفاوتی اعم از تضعیف جبهه مقاومت، کسی نباشد در مقابل داعش ایستادگی کند و امنیت اسرائیل بیشتر شود از ترور سردار سلیمانی انجام شد اما اخیرا یکی از اندیشکده های آمریکایی در یک مقاله به چرایی ترور سردار سلیمانی پرداخته است.

وی با اشاره به مقاله ای در اندیشکده آمریکایی مبنی بر اینکه توان دیده شدن سردار به عنوان یک الگوی جهانی را نداشتند ، گفت: ما می‌دانستیم با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد بلکه تقویت هم خواهد شد. جمهوری اسلامی پاسخ این ترور را خواهد داد و امنیت اسرائیل و آمریکا بیشتر نخواهد شد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: فعالان فضای مجازی با استفاده از هشتگ من ‌هم‌‌ سلیمانی هستم باید در مسیر مکتب شهید سلیمانی فعالیت داشته باشند و در مسیر شهید سلیمانی که همان مکتب ناب اسلام است پیش بروند.

وی با اشاره به اینکه تقوای الهی در فضای مجازی از مباحث مهم در فضای مجازی است، گفت: اگر کسی با تقوا وارد این عرصه نشود در معرض مین‌هایی است که در جنگ سخت به کار گرفته می‌شود.

یوسفی در ادامه دروغ را از مشکلات جامعه در فضای مجازی دانست و مطرح کرد: دروغ در فضای مجازی آبروی افراد را مخدوش می کند، امروز ما در شرایط انفجار اطلاعاتی هستیم. در مقطعی 5 درصد اخبار و اطلاعات منتشر می شد و به دست مردم می‌رسید و90 تا 95 درصد اخبار محرمانه بود اما امروز بیش از 90 تا 95 درصد اخبار آنلاین در اختیار مردم است. 

وی افزود: آن پنج درصد باقی مانده هم محرمانه نیست و با تاخیر به دست مردم می رسد لذا ما می بینیم که در کنار این انفجار اطلاعاتی، اخبار محرمانه ترین جلسات بلافاصله در اختیار مردم قرار می گیرد. وقتی با این فراوانی اخبار مواجه هستیم تشخیص راست و دروغ کار دشواری بوده و هیچ گاه به اندازه امروز تشخیص حق و باطل سخت نبوده است. باید مراقبت کنیم که در فضای مجازی از این اخبار دروغ استفاده نکنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: فعالین فضای مجازی نباید  از ابزار این فضا به ویژه سواد رسانه غافل نشوند. فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی مهم است. امروز سنگر ما فضای مجازی است. با اینکه دولت های قبلی به سالم سازی و ملی شدن این فضا اهمیتی ندادند اما فعالین در این عرصه به موفقیت های زیادی رسیده اند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …