شنبه , 15 اردیبهشت 1403

طرح غربالگری سلامت خانواده های زندانیان البرز اجرا شد

محمد محمدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارایه مشاوره فردی و گروهی از جمله خدمات پیش بینی شده در اجرای طرح مذکور است.

وی ادامه داد:  اکنون بیش از ۱۲ هزار مددجوی مورد حمایت کمیته امداد البرز از غربالگری سلامت، مشاوره و راهنمایی این نهاد بهره‌مند شدند.
محمدی فرد گفت: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که با اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی روبه‌رو هستند که مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، فضای مجازی، اعتیاد ، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: اجرای طرح پالایش سلامت روان و توانمندسازی روحی، روانی فرزندان خانواده‌های مورد حمایت، دختران شایسته ازدواج، و غربالگری سلامت روحی و مشاوره تحصیلی از دیگر اقدامات فعالیت‌های مشاوره‌ای بوده است.
اکنون علاوه بر ارایه خدمات مشاوره‌ای توسط همکاران مشاور در ادارات کمیته امداد استان البرز سه مرکز رهنمون، راه سبز و التیام با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با این نهاد به ارایه خدمات مشاوره فردی به مددجویان نیازمند می‌پردازند.

۵۳ هزار نفر در البرز زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …