شنبه , 15 اردیبهشت 1403

اعتبارات سالجاری سه شهرستان البرز افزایش یافت

علی حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعتبارات شهرستان ساوجبلاغ در سال گذشته  ۳۵ میلیارد تومان بوده که در سالجاری به بیش از ۷۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: اعتبارات نظرآباد نیز در سال گذشته ۳۳ میلیارد بوده که در سالجاری به ۶۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

حدادی بیان داشت: اعتبار شهرستان طالقان نیز در سال گذشته ۳۰ میلیارد بوده که امسال بیش از ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته و علاوه براین سه شهرستان اعتبار جداگانه ای نیز برای شهرستان تازه تاسیس چهار باغ بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان لحاظ شده است.

وی تاکید کرد: برای شهرستان های طالقان، ساوجبلاغ، چهار باغ  و نظرآباد اعتبارات خوبی در بحث محرومیت زدایی به جز اعتبارات تملک زدایی پیش بینی شده ضمن آنکه اعتبارات آب و راه های روستایی جدا از این موارد است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اعلام اجرای طرح های ویژه برای تحول استان البرز بیان داشت: قیر رایگان مصوبه ای در مجلس بوده که در اختیار دستگاه های اجرایی مانند بنیاد مسکن  انقلاب اسلمی قرار گرفته که اعتبار خوبی برای سه شهرستان طالقان ، نظراباد و ساوجبلاغ در این زمینه خواهیم داشت.

وی یادآور شد: خط انتقال تخصیصی آب سد طالقان پیگیری و قرار شده ۱۵ میلیارد تومان استاندار البرز در این زمینه تخصیص دهد که این خط انتقال  از شهر جدید هشتگرد به نظرآباد صورت گیرد.

حدادی از پیش بینی مخزن پنج هزار متر مکعبی شهرستان نظرآباد خبرداد و افزود: لایحه بودجه در مجلس یازدهم اقداماتی انجام شده و  اعتباری برای کارگران و بازنشستگان کارگری حدود ۸۹ هزار میلیارد تومان گذاشته شد که باید رعایت عدالت در متناسب سازی انجام می شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …