یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مدیر مسوول ماهنامه فیلم کاو: فیلم های جشنواره فجر در حد انتظار نیست

مهدی تیموری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با قاطعیت می توان گفت که چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، ضعیف ترین جشنواره در طول ۱۵ تا ۲۰ سال اخیر بوده و فیلم هایی وارد این جشنواره شده که نشان از بی سلیقگی دارد.

وی اضافه کرد: در بین ۱۲ فیلمی که بر روی پرده سینماها رفتند ۲ فیلم “مرد بازنده” و “شب طلایی” به عقیده بنده فیلم های خوبی بودند ضمن آنکه  فیلم های “ملاقات خصوصی” و “برف آخر” نیز تا حدی تامل برانگیز به نظر رسیدند.

تیموری گفت:  مابقی فیلم ها از دید من  البته ضعیف و نه در حد یک فیلم بلکه تله فیلم بوده و جایشان در جشنواره سینمایی نبوده است.

فعال رسانه ای البرزی ادامه داد: البته هنوز ۱۰ تا ۱۱ فیلم به نمایش درنیامده و شاید فیلم هایی که در روزهای آینده بر روی پرده خواهند رفت تا حدی انتظارات را برآورده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر اشاره  کرد و افزود: با وجود  شرایط کرونایی استقبال مردم از این جشنواره خوب بوده که نشان دهنده این موضوع است که جشنواره فیلم فجر به عنوان ویترین سینمای ایران در بین مردم شناخته شده و از جایگاه خوبی برخوردار است.

تیموری گفت:  این انتقاد همچنان باقی است که نباید فیلم ها به صورت سلیقه ای وارد جشنواره می شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در سراسر کشور و از جمله البرز از پانزدهم بهمن ماه در سه سینما اکومال، پرشین و ساویز  این استان در قالب ۱۶ فیلم کار خود را آغاز کرده است.

این فیلم ها که اکران آنها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت در ۲ سانس در این سینماها به نمایش در آمده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …