پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

فروشنده قلابی تراکتور در استان البرز بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پلیس، سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد کلاهبرداری از طریق سایت دیوار برای فروش تراکتور به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که فردی با آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار با قیمتی بسیار نازل، اقدام به فریب سوژه‌های خود کرده و با چرب زبانی نامبردگان را وادار به واریز مبلغی به عنوان بیعانه کرده و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ آن ها را نمی داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه ماموران پس از انجام یک‌ سری اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرک ” ملک آباد ” شهرستان چهارباغ دستگیر و مقدار زیادی کارت بانکی و تلفن همراه از مخفیگاه او کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به 50 فقره کلاهبرداری از این طریق با همدستی 2 نفر دیگر، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مال باختگان این پرونده شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

گودرزی با اشاره دستگیری همدستان متهم در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط اعضای این باند را حدود 10 میلیارد ریال برآورد می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: کاربران اینترنتی در صورت قصد خرید از سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم، قبل از رویت جنس و خریدار، به هیچ وجه مبالغی را به عنوان بیعانه به حساب کسی واریز نکنند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …