جمعه , 14 اردیبهشت 1403

بیش از چهار هزار دانش آموز البرزی در طرح دادرس شرکت کردند

محمد باقر خلفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  اکنون  طرح  ملی دادرس در ۱۵۰ مدرسه استان البرز درحال برگزاری است و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه  دارد.

وی اضافه کرد :  طرح  ملی دادرس با هدف آموزش دانش آموزان برای مواجهه با مخاطرات و یادگیری امداد و کم کهای اولیه و اشاعه آن به جامعه و فرهنگ سازی فراگیر آموزش در استان البرز اجرا شده است.

خلفی خاطرنشان کرد : سال گذشته به دلیل شیوع گسترده کرونا آموزش های طرح دادرس برای  دانش آموزان به صورت مجازی ارائه شد، امسال نیز با توجه به شرایط استمرار این ویروس آموزش ها به صورت تلفیقی حضوری و مجازی درحال برگزاری است .

وی گفت:  با توجه به حادثه خیز بودن استان البرز ضروری ا ست تا اجرای طرح دادرس بیشتر مورد توجه قرار گیرد که این آموزش ها اکنون برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم ارائه می شود.

وی بیان داشت: طرح دادرس با سرفصل های آموزشی پناه گیری و تخلیه اضطراری، اسکان و چادر زنی، اطفاء حریق، CPRو احیای قلبی، کمک‌های اولیه و ارزیابی مصدوم، پانسمان و خونریزی، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم و کنترل علائم حیاتی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطر نشان کرد: استان البرز، تاکنون موفق به کسب مقام قهرمانی ۲ دوره طرح ملی دادرس در بخش دختران و پسران در سطح کشور شده است.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …