پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

پروژه‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد استان البرز بر اساس نیازهای منطقه تعریف می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   حسین کلانتری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد با اشاره به تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان در این دانشگاه ، اظهار داشت: 36 هزار دانشجو در مرکز دانشگاه آزاد کرج تحصیل می کنند.

وی افزود: 580 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی نظرآباد مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه  سیاست های دانشگاه آزاد بر گرفته از اسناد بالادستی نظام و بر مبنای نقشه جامع علمی کشور است، بیان کرد:  در استان البرز هم بر اساس سند آمایش ملی و سند 5 ساله دانشگاه آزاد حرکت می‌کنیم.

کلانتری با بیان اینکه بحث پژوهش و نوع آوری در دانشگاه آزاد استان البرز از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: پروژه‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد استان البرز بر اساس نیازهای استان تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به تازگی دانشگاه آزاد فردیس را کلنگ زنی کردیم و واحد هشتگرد و نظرآباد همه توسعه یافته است، تصریح کرد: راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان اشتهارد را در برنامه داریم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه در حوزه آموزش در مورد آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی مدونی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در طرح آمایش هم برنامه‌ریزی دو ساله طراحی و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعریف و طراحی دانشکده‌های موضوعی در حوزه علوم انسانی و هنر مدنظر  است، گفت:  یک دانشکده در این زمینه به زودی تاسیس می‌شود و ایجاد دانشکده هنر و تمدن اسلامی، دانشکده هنر و ارتباطات اجتماعی  از آن جمله این دانشکده‌ها است.

کلانتری با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای ایجاد رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دریافت  شده است، گفت:  در تلاش ،برای جذب ظرفیتی 2000 نفری دانشجوی بین الملل  هستیم  و این کار یکی از اولویت‌های ما برای جذب نخبگان بوده است. 

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …