شنبه , 1 اردیبهشت 1403

اختتامیه نباید پایان یک رویداد رسانه‌ای باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موسوی زاده عصر یکشنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد اظهار کرد: به فضل خدا در ۲۲ اسفند روز شهدا بزرگداشت شهدا ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز به پایان رسید.

وی هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را توانمندسازی جامعه رسانه‌ای استان البرز دانست و بیان کرد: امروز ما در مقابل جنگ نرم دشمن که یک جنگ ترکیبی و پیچیده است، قرار گرفتیم، براین اساس باید تهاجم ترکیبی و پیچیده را در مقابل جنگ نرم دشمن داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: امروز هر کشوری ابزار رسانه را در دست داشته باشد هنرمندانه می‌تواند در تمام موضوعات سبقت بگیرد و در این راستا باید بتواند موضوعاتی که مورد هدف دشمن قرار گرفته را تبیین کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه یکی از ابزارهایی است که در خدمت مجموعه گفتمان انقلاب قرار گرفته است و امروز با برگزاری این جشنواره به صورت ترکیبی از هنر و رسانه در راستای تقویت این جامعه وارد این عرصه شدیم.

موسوی زاده با بیان اینکه البته اختتامیه نباید پایان یک رویداد رسانه‌ای باشد، ما قطعاً شدت و ضعف‌ها را در عرصه‌ها و قالب‌های مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد، گفت: از این رو نقاط ضعف مان را خاصه در مبحث خبر که امروز حرف اصلی را در اذهان عمومی و ایجاد جامعه مورد مخاطب رسانه دارد بیشتر مورد توجه قرار خواهیم داد.

وی اظهار کرد: بسیج رسانه به دنبال اینست که خبرنگاران را به عنوان سربازان انقلابی وارد عرصه رسانه کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه جشنواره ابوذر در ۹ بخش برگزار شد، تصریح کرد: در یک ابتکاری جدید، بخش طنز و فعالیت در فضای مجازی را به قالب‌های بخش جشنواره اضافه کردیم تا این بخش مغفول مانده رسانه هم تقویت شود.

وی متذکر شد: امسال ۴۱۵ اثر از ۱۲۰ شرکت کننده البرزی به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد و ۱۷ نفر حائز رتبه برتر شدند که از آنان در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر ۱۴۰۰ تقدیر شایسته به عمل آمد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …