یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

صدرنشینی ذوب‌آهن و شیمیدر در پایان دور دوم لیگ‌برتر بسکتبال

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۴ دیدار برگزار شد که طی آن نفت آبادان در جدال جنوبی ها برابر صنایع هرمزگان با اختلاف ۲ امتیاز به برتری دست یافت.

در این دیدار که از گروه F برگزار شد دو تیم در وقت های قانونی به نتیجه ۷۳ بر ۷۳ رضایت دادند تا در وقت های اضافه پالایش نفت آبادان با امتیاز ۸۶ بر ۸۴ فاتح این دیدار باشد. 

در دیگر بازی امروز و از گروه D صنعت مس کرمان به مصاف مهرام تهران رفت، در این بازی مهرام با برتری قاطع و با نتیجه ۱۰۶ بر ۵۸ پیروز میدان شد تا هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذارد،

در سومین بازی نیز خانه بسکتبال خوزستان با آویژ صنعت پارسا مشهد پیکار کرد. این بازی نیز با نتیجه ۸۹ – ۴۶ به سود آویژه صنعت به پایان رسید. 

در یکی دیگر از بازی های امروز و از گروه F تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان در آخرین دیدار مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم رفتند که در پایان ذوب آهن با نتیجه ۸۴ بر ۶۱ به پیروزی رسید.

به این ترتیب بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با صدرنشینی ذوب‌آهن اصفهان و شیمیدر قم در دو گروه الف و ب پایان یافت تا مرحله پلی‌آف مسابقات از تاریخ ۲۳ اسفندماه سال جاری آغاز شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …