پنجشنبه , 9 فروردین 1403

زیرساخت های ورزشی فردیس نیازمند نگاه ویژه است

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی عصر دوشنبه در آیین افتتاح دفتر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان فردیس افزود: یکی از ظرفیت های فردیس توانمندی جوانان این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی است .

وی با بیان اینکه اولین خطبه نماز جمعه که ایراد کردم بحث تقویت رشته های ورزشی بوده است ، اظهار داشت: معتقدم تفریح سالم  یکی از بهترین مصادیق برای نشاط  و رفع  آسیب های اجتماعی است.

حسینی افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت درست  نیازهای ورزشی فردیس را برطرف و افق‌ جدید و روشن یپش  پای نوجوانان و جوانان این خطه قهرمان پرور قرار داد.

اردشیر درویشی رییس هیات اتومبیلرانی ، موتورسواری و جهانگردی استان البرز در این مراسم نیز گفت: ۱۰ سال متوالی است که  این  هیات برتر کشوری می شود.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری فردیس بیان داشت: این هیات  در ۲ بخش  اسپرت یا همان مسابقه ای و بخش اتومبیلرانی گردشگری و جهانگردی کار می کند زیرا  فردیس دارای ظرفیت های بالایی در این بخش است.

درویشی افزود: اکنون هیات اتومبیلرانی وموتورسواری استان البرز  نیز بیشتر کرسی های فدراسیون را در اختیار دارد؛ حدود ۹۰ درصد کرسی های فدراسیون متعلق به استان البرز است.

این مسوول اظهار داشت:  بزرگترین پیست خاورمیانه را در شهرستان ساوجبلاغ روستای هیو داریم که منحصر به فرد است.

وی اظهار داشت: اولین کارهایی که در این رشته ورزشی برای بانوان صورت گرفته از استان البرز شروع شده است که اولین بار در کشور موتورسواری بانوان را داشتیم و در رشته های کیس و کراس و مسابقات سرعت برگزار شده است.

درویشی  افزود: هرساله  حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف اعزام ورزشکاران این رشته به مسابقات مختلف در البرز می شود و تمام این هزینه از طریق روسای هیات یا اسپانسر تقبل می شودضمن آنکه کارهای بزرگ با کمترین امکانات داده ایم.

سعید کولیوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در این مراسم اظهارداشت: امروز شاهد افتتاح دفتر این هیات در فردیس هستیم که از این پس مسائل فنی و کارهای اداری هیات در این دفتر انجام خواهد شد و امیدواریم موجب پیشرفت و ارتقا ورزش و بخصوص این رشته در شهرستان باشد.

در این مراسم رضا خردمند به عنوان رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان فردیس معرفی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …