یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

بزرگترین دانشگاه های دنیا مشغول رمزگشایی از دفاع مقدس هستند

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی روز دوشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران افزود: همه دیدند رزمندگان دفاع مقدس چه شگفتی‌هایی خلق کردند و این مصداق جمله معروف خون در مقابل شمشیر پیروز است، مشاهده شد و تن در مقابل تانک پیروز شد.

وی هفته دفاع مقدس را نمادی از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شهادت طلبی‌های جوانانی دانست که صفحاتی از تاریخ را تکمیل کردند که کم نظیر بود و اظهار داشت: به برکت حرکت‌های خالصانه امام راحل (ره) و بصیرت ملت شریف ایران اسلامی و زحمات علما در طول تاریخ در این مقطع کنونی نتیجه داد و حکومت و ساختاری از اسلام ناب شکل گرفت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: در آن مقطعی که انقلاب رخ داد وضعیت سیاسی دنیا به این صورت بود که مردم در دو صف بلوک شرق و غرب صف کشیده بودند و هیچ فردی خارج از این ۲ صف نبود.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ما در آن زمان در موقعیت استثنایی قرار داشت، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه همسایه دیوار به دیوار شرق بود مستعمره غربی‌ها بود و از نظر ژئوپولتیک موقعیت حساسی بود و گاهاً بین بلوک شرق و غرب نزاع بود.

یوسفی گفت: براین اساس بنیانگذار جمهوری اسلامی حرکتی آغاز و شعار نه شرقی و غربی جمهوری اسلامی را مطرح کردند که از چند جهت عجیب بود و تحلیلگران و سیاسیون و سران نظامی از جهات مختلف مطرح می‌کردند که این امر شدنی نیست.

وی ادامه داد: از نظر آنها جمهوری با اسلامیت در تناقض و تضاد بود و مردم در آن زمان پذیرفته بودند که دین توانایی اداره جامعه را ندارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: از طرفی بعد از عهد رنسانس مردم شاهد بودند دین شکست سنگینی خورد و از طرفی نمونه‌های کشورهای اسلامی را دیده بودند که دین توانایی حفظ هویت کشور و شرایط حکومت داری نداشت.

وی بیان داشت: از آنجاییکه حرکت امام راحل خالصانه بود و کار برای خدا بود و از نهضت امام حسین (ع) و مکتب پیامبر اکرم (ص) الهام گرفته بود، برای اولین بار حکومتی شکل گرفت که نه شرقی و نه غربی و بر مبنای اسلام ناب است.

یوسفی تصریح کرد: سران دنیا به خودشان آمدند و مشاهده کردند کاری که تصور نمی‌شد انجام شد و تنها راه در مقابل حکومتی که نه شرقی و نه غربی است یک حکومت نه شرقی و نه غربی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه حکومت صدام ملعون برای اولین بار ترکیبی از شرقی و غربی در مقابل حکومتی که نه شرقی و نه غربی بود شکل گرفت، خاطرنشان کرد: جنگی آغاز شد که از حدود ۳۰ کشور دنیا نیروی انسانی داشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه تقریباً تمام کشورهای منطقه و جهان به جز کشور سوریه همراه حزب بعث بودند، گفت: آنها تصور می‌کردند که این جنگ علیه جمهوری اسلامی با تمام قوای شرق و غرب راه انداختند باعث ساقط شدن نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه لبیک رزمندگان به امام عظیم الشان براساس نیات خالص امام و برگرفته از مکتب پیامبر (ص) و اسلام ناب بود، اظهار کرد: همچنین به تاسی از امام حسین (ع) به اصلاح حکومت جد پرداخته بودند و قیام کرده بودند قلب پاک رزمندگان محل نزول امداد و نصرت الهی شد که عجایبی خلق کردند.

مسوول دفتر ولی‌فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه طولانی‌ترین جنگ قرن رقم خورد، تصریح کرد: سر انجام پیروزی با نیروهای مخلص انقلابی و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و آن حرکت و پیروزی زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) شد و به فضل الهی شاهد تحقق این حکومت خواهیم بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …