شنبه , 8 اردیبهشت 1403

نماینده مجلس: گفتمان انقلاب اسلامی در دولت انقلابی تحقق می یابد

علی حدادی در بین دو خطبه نماز جمعه شهرجدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ اظهارداشت: انقلاب اسلامی در ملت ایران روحیه دشمن شناسی و استکبارستیزی را تقویت کرد و گفتمان انقلاب شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی بر مبارزه با فساد، رانت خواری و تبعیض دارد، خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح می توانند زمینه تحقق این گفتمان را درکشور رقم بزنند.

وی بیان داشت: مردم شهید پرور و ولایت مدار این حوزه انتخابیه با حضور درپای صندوق های رأی در۲۸ خرداد ماه و انتخاب فرد اصلح در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تشکیل دولت انقلابی با هدف تحقق گفتمان انقلاب ایفای نقش می کنند.

وی تصریح کرد: با رأی ملت ایران مجلس انقلابی تشکیل شد و حال نوبت تشکیل دولت انقلابی است که این موضوع مهم هم نیاز به حضور حداکثری و با بصیرت مردم در انتخابات پیش رو دارد تا دولتی که نگاه به درون کشور و خدمت جهادی به مردم داشته باشد سرکارآید.

وی افزود: دولت انقلابی نیاز به دیپلماسی قوی دارد تا برای مردم ترس و وحشت ایجاد نکند.

حدادی با بیان اینکه باید برای کارآمد سازی نظام دینی در جامعه تلاش کنیم،اضافه کرد: دشمن تلاش می کند تا مردم در انتخابات حضور کم رنگی داشته باشند و یا فرد اصلح را انتخاب نکنند پس باید به انتخابات ۲۸ خرداد ماه دلسوزانه و انقلابی نگاه کرد تا بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

وی یادآورشد: پیام همه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امام راحل و شهید سرباز انقلاب حاج قاسم سلیمانی شرکت با بصیرت در انتخابات است لذا برای پاسداشت خون پاک شهدا همه ما باید برای حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آماده کنیم .

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی افزود:  مجلس انقلابی تا امروز توانست اقدامات جدی را برای لغو تحریم ها انجام دهد لذا دولت انقلابی نیز باید با  رأی مردم تشکیل شود تا اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم در جامعه انجام شود.

وی گفت: مردم شهرجدید هشتگرد با مشکلات مختلفی چون حمل و نقل،نداشتن بیمارستان،آرامستان، خدمات عمومی روبرو هستند البته درمجلس شورای اسلامی دربوجه ۱۴۰۰ اعتبارات ملی در سطح بالایی برای کشوراختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: درانتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دفتر این حوزه انتخابیه ازهیچ نامزدی به دلیل جایگاه نظارتی حمایت نمی کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …