یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

خیر طالقانی یک میلیارد ریال به ایتام اهدا کرد

رضا لشینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خیر طالقانی که در گذشته خود با یتیمی بزرگ شده است با خدا عهدی بسته و ۱۰۰ میلیون تومان  به‌حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان واریز کرد.

وی اظهار داشت: براین اساس این خیر طالقان به هر فرزند یتیم این شهرستان بیش از پنج میلیون تومان هدیه داده است.

وی ادامه داد : طرح اکرام ایتام، طرحی است که به موجب آن فرزندان یتیم بی‌سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر ۱۸ سال مورد حمایت این نهاد قرار دارند.

لشینی افزود: اکنون حدود ۱۹ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۷ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد طالقان می باشند که توسط بیش از ۷۰۰ حامی حمایت می شوند.

وی با اشاره به  اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌بانکی اختصاصی، وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند گفت: از ابتدای سال  بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط حامیان طالقان به حساب  ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است . 
لشینی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد بیان داشت: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات سایر ایتام و فرزندان محسنین با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهرهای استان البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

۵۳ هزار نفر در استان البرز زیر چترحمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …