سه شنبه , 28 فروردین 1403

لیدرها و عوامل ایجاد ناامنی و خشونت در اغتشاشات البرز در حال تحمل کیفر هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج‌، احمد فاضلیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد رسیدگی به پرونده قضایی عوامل دخیل در اغتشاشات در شهر کرج در سال گذشته اظهار داشت: حدود 20 پرونده قضایی برای مجموعه افراد دستگیر‌شده در این حادثه تشکیل شد.

وی افزود: برای این افراد دستگیر شده عمدتا از تعلیق مجازات استفاده شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه برای تعداد محدودی از این افراد حکم قضایی صادر شده است، بیان کرد: سعی شد که برای افرادی که جوان بودند و تا به حال پرونده قضایی نداشتند نگاه کاملا توام با رأفت اسلامی باشد و اگر مجازاتی بود مجازات تعلیقی داده شد و سعی شد مجازات اعمال نشود و برای آن فرصت داده شود.

فاضلیان با بیان اینکه مواردی هم بود که برخی افراد تخریب و اقدامات خشنونت‌آمیزی داشتند، عنوان کرد: برای افرادی که اقدامات مخل امنیت داشتند حبس داده شد که برخی در حال تحمل حبس و حدود 20 نفر در حال تحمل کیفر هستند.

وی با بیان اینکه این افراد عمدتا لیدر بوده و در تخریب و در ایراد صدمات نقش داشتند، افزود: ‌آنها ‌فقط در تظاهرات حضور داشته و در کل اقدامات شعاری دادند و کل اقدامات آنها به این میزان بوده و اقدام خشونت‌آمیز نداشتند که با برخوردی توام با رأفت اسلامی از سوی قوه قضائیه رو به رو شدند‌ و سعی شده که اگر محکومیتی هست این محکومیت تعلیق شود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …