جمعه , 21 اردیبهشت 1403

مادران شهدا، عزیزان خود را در راه ارزش ها تقدیم کرده اند

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز یکشنبه در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدای استان البرز که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز برگزار شد، افزود: وعده حضرت حق این است که جریان حق در مجموعه حرکت تاریخی بشر به خدا منتهی شده و حق پیروز می شود و کسانی در تاریخ پیروز می شوند که خود را در جریان حق قرار دهند و گرنه از گردونه حق خارج می شوند.

وی با بیان اینکه پاداش هر عمل خیر از کوچک تا شهادت که در جریان حق قرار گرفته، پیش خداوند محفوظ است ، اظهار داشت:  مجاهدت های شهدای پیش از پیروزی انقلاب به انقلاب اسلامی انجامید، جان دادن  شهدای ترور به پیروزی بسیج مردمی برای دفاع از مردم در مملکتشان انجامید،

رشادت های شهدای دفاع مقدس به گسترش  فرهنگ ایثار و شهادت در لبنان ، فلسطین و یمن کشیده شده است.

شکری  افزود: مادران و همسران شهدا بدانند که پیروز هستند و شکست نخورده و ضرر نکرده اند و  کسانی زیان دیدند که از جریان حق خارج شدند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  خطاب به مادران وهمسران شهدا تاکید کرد که شما در جریان حق استوار بمانید که ماندگاری شما رستگاری جریانی است که به آن وابسته هستید.

وی با اشاره به اینکه در ایام پاسداشت مادران شهدا و همسران شهید قرارداریم، تصریح کرد: ادا کردن حق مادران ، همسران  و فرزندان شهدا حتی همسران جانبازان متوفی که عمری به پای جانبازشان سختی هایی متحمل شده اند کار ساده ای نیست.

شکری با تاکید بر اینکه درک از دست دادن فرزند در شهادت باید برای جامعه ملموس شود، افزود: مادرانی فداکاری بوده و هستند که یک تا چند فرزند عزیز خود را در راه ارزش های والای الهی از دست داده اند.

وی با اشاره به حمایت والدین شهدا در ازدواج دوباره  عروسشان، بیان داشت: به لحاظ اجتماعی الگو شدن و الگو دادن به جامعه است و گره های اجتماعی را باز می کند و یاد می دهد به عروسی که شوهرش را از دست داده چگونه باید رفتار کرد تا جامعه در امن و امان قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد : بین خانواده های  معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان زمزمه ای است که مسوولان  رسالت بزرگ تاریخی خود را در ادارات انجام نمی دهند و خون پاک فرزندانشان صد درصد پاس داشته نمی شود.

شکری افزود: بر اثر سوء مدیریت یا مدیریت سوء در جامعه یک کاستی هایی یا یک مصیبت هایی بر جامعه تحمیل می شود که در این جا احساس می کنند که ضرر کرده اند.

وی اضافه کرد: مسوولین نظام و شما مادران وهمسران شهدا بدانید پشت حرکت تکاملی یک جامعه یک تاریخ خون های نابی ریخته شده که اگر ما در این راه نرویم ما هستیم که فاسد و تباه می شویم وگرنه این جریان تاریخی حق به پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد که اگر در اینجا به این جریان حق نروید، این جریان به لبنان و سوریه و یمن و تا دل آفریقا و دل آمریکای لاتین می رود و این جریان حق به پیش می رود تا روزی که دادگستر جهان بیاید.

شکری گفت: اگر بر راه شهید استواری و پایداری کنید شما می مانید و جریان باطل محو خواهد شد و هر چقدر در راه شهدا حرکت کنیم ماندگار است.

امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) از ۶۰ مادر و همسر شهید البرزی تجلیل شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …