جمعه , 14 اردیبهشت 1403

لوح تقدیر مقام معظم رهبری به ورزشکاران پارالمپیکی البرز اهدا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،   مجتبی عبداللهی در این مراسم که در منزل مهرزاد مهروان قهرمان تیم والیبال نشسته و مهدی جعفری قهرمان وزنه برداری در پارالمپیک توکیو 2020، برگزار شد، با تبریک ایام دهه مبارک فجر و میلاد امام محمدباقر (ع)، اظهار داشت: این ورزشکاران فخر جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران هستند که با وجود محدودیت‌های جسمی و حرکتی همچنان افتخارآفرین هستند.

وی افزود: فعالیت و حضور این عزیزان امیدبخش و حرکت آفرین است و بویژه جوانان را برای نیل به سلامت و نشاط ترغیب و تشویق می کند.

عبداللهی با اشاره به ظرفیت‌های جوانان در عرصه های ورزشی در استان البرز بیان کرد: امید است این مدال‌های قهرمانی که بر سینه ورزشکاران می درخشد در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی، ایثار و گذشت نیز شاخص و الگو باشند.

وی افزود: جوانان ما بسیار مستعد و کوشا هستند و وجود قهرمانان و پهلوانانی همچون مهرزاد مهروان و مهدی جعفری محرک این اراده و تلاش است.

آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز نیز در این مراسم ،گفت: لوح تقدیر مقام معظم رهبری به پاس تلاش و کوشش و جدیت این ورزشکاران با وجود محدودیت‌های حرکتی است.

افزود: ورزشکارانی همچون مهرزاد مهروان و مهدی جعفری الگویی شایسته برای جوانان هستند و امید و نشاط را در جامعه تقویت می کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تقدیر از تلاش های این ورزشکاران در عرصه های مختلف تصریح کرد: این جوانان با اراده به جهانیان نشان می‌دهند که خواستن توانستن است و با اهتمام و تمرین و توکل بر خدا می توان افتخار آفرین شد.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …