جمعه , 10 فروردین 1403

وسایل نقلیه توقیفی در البرز ترخیص می شوند

سرهنگ حمد الله رحمتی پور روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور کمک به هموطنان، تمهیدات ویژه‌ای به منظور ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی در پارکینگ‌های استان البرز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی (فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت)، می‌توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ استان از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد:این امکان فراهم شده تا هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها که مربوط به بخش خصوصی می‌باشند مطابق با تعرفه‌های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شود.

رحمتی پور گفت: طرح تقسیط جرایم معوق از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه ارتقاء یافته که مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه جرایم معوق را به صورت« تقسیطی » و «تدریجی» پرداخت نمایند.

وی خاطرنشان کرد:  اتخاذ این سیاست و تدبیر به منظور کمک به حال و رفاه مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

وی یادآورشد : به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا مالکان وسایل نقلیه ای که دارای جریمه بیش از سه میلیون تومان باشند در این هفته توقیف نخواهند شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …