سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: دستگاه‌های مختلف برای رونق تولید و اشتغالزایی هم‌افزایی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی عصر  امروز در مراسم جایزه ملی احسان که در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه شعبان ماهی  بسیار پرخیر و برکت است و مقدمه درک ماه مبارک رمضان از این ماه شروع می‌شود.

وی ادامه داد: در طول سال هیچ یک از ماه‌ها همچون شعبان نیست و غمی در این ماه وجود ندارد‌.

امام جمعه کرج با بیان اینکه یکی از کارهای مفید این ماه  روزه گرفتن و عبادت است  ، تصریح کرد: احسان و نیکوکاری  یکی از  کارهای مفیدی است که در این ماه اتفاق می افتد و این نیکی کمک می کند که طول عمر انسان بسیار  شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه وقتی خدمتی صورت می‌گیرد، شما اثر وضعی خدمت را نمی‌بینید، تصریح کرد:  هر خدمتی تغییر در مسیر زندگی افراد را ایجاد می کند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به تلاش جهادگران برای خدمت رسانی به مردم ادامه داد: هیچ کاری در نزد خدای متعال نادیده گرفته نمی‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه تولید و اشتغال باید رونق بگیرد تا فقر از جامعه رخت بر کند، ادامه داد: با افزایش تولید گرفتاریهایی مانند بیکاری و فقر از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در توسعه تولید امید آفرین است، گفت: توسعه مراکز تولید و تقویت و کمک به این مراکز کاری است که ستاد اجرایی فرمان امام رونق بخشیده و امید است که این راه ادامه یابد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دستگاه‌های کمک رسان و خدمات ده مثل کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام و گروه‌های جهادی  و بسیج سازندگی باید اقدامات خود را با هم افزایی پیش ببرند، ادامه داد: اتحاد و وحدت بین این دستگاهها برای پیشرفت کار موثر است.

50 هزار بسته معیشتی در استان البرز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) توزیع شد

محمد مهدی پورسلیمانی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان البرز نیز اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام خمینی(ره) در سال‌جاری  50 هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و کم برخوردار استان البرز توزیع کرده است.

وی افزود: اهدای 35 سری جهیزیه به نوعروسان و اهدای  255 بخاری و آبگرمکن گازی از دیگر اقدات انجام شده ستاد در استان البرز بوده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان البرز با بیان اینکه افراد نیازمند  توسط گروه‌های جهادی در محلات و مساجد استان شناسایی و با حفظ منزلت و حرمت این اقدام به آنها اهدا شد، بیان کرد: در زمینه ایجاد اشتغال  19 میلیارد تومان به واحدهای کوچک خانگی با وام های کم بهره تسهیلات داده شد و 21 میلیارد تومان هم به بانک‌ها معرفی شدند و تعدادی هم تا پایان سال وام را دریافت می‌کنند.

پورسلیمانی با اشاره به اجرای طرح پویش لبخند احسان گفت: پویش لبخند احسان طرح جدید برای کمک به بحث بهداشت و درمان اقشار کم برخوردار استان البرز بود که در این طرح به 215 مراجعه کننده خدمت رسانی انجام شد.

وی از اجرای طرح 2020 برای سال آینده خبر داد و در خصوص این طرح، افزود: در سال آینده طرح 2020 از طرف دفتر مقام معظم رهبری به عنوان توانمندسازی محلات و در قالب خانه‌های احسان انجام می‌شود. 

وی ادامه داد:عمده فعالیت اجرایی این طرح در زمینه معیشتی و بهداشتی می‌باشد و در البرز 10 محله برای امسال شناسایی شدند و برای سال آینده هم 10 محله دیگر اضافه می‌شود.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …