یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

عملکرد فرمانداران استان البرز ارزیابی می‌شود/ رضایتمندی مردم در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  مجتبی عبداللهی در جلسه شورای معاونان استانداری و فرمانداران با تاکید بر اینکه فرمانداران و معاونان باید در تمامی ابعاد حوزه استحفاظی خود تسلط و اشراف داشته باشند، اظهار داشت: تمامی اقدامات و عملکردها را زیر نظر دارم و بر آن اساس فرمانداران را مورد ارزیابی قرار می‌دهم.

وی ادامه داد: باید نهایت تلاش خود را به کار بندیم تا مردم به رضایتمندی از عملکرد ما برسند و به اقدامات و دستاوردهای خود در این راستا افتخار کنیم.

عبداللهی گفت: چهره شهرها و روستاهای استان باید همواره منظم و پاکیزه باشد این امر بویژه در ایام منتهی به عید نوروز به جد مورد انتظار است چرا که باید آغاز سال نو از فضای محله‌ها محسوس باشد.

وی افزود: مردم برای آبادانی کشور در مقاطع مختلف همواره یار و همراه بوده اند باید مردم را در امور مختلف دخیل کنیم و از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

استاندار البرز گفت: اکنون باید تمامی فرمانداران و مسئولان مربوطه در جهت راه اندازی نهضت درختکاری و اجرای هدف هر شهروند یک درخت، اهتمام داشته باشند چراکه این اقدام برای البرز حیاتی و لازم است.

وی افزود: تمامی فرمانداران در خصوص کاهش نرخ بیکاری در استان مسئولیت دارند و باید موقعیت‌های کاری را به افراد متقاضی کار برسانند.

عبداللهی گفت: اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی فراوانی در استان نیاز به نیروی کار دارند ولی لینک کاربردی برای معرفی به متقاضیان وجود ندارد که دستگاه‌های متولی باید در این راستا برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …