جمعه , 10 فروردین 1403

شرکت ۶۰ هزار نفر در بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مهاجر عصر دوشنبه در بازدید از کانون فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اظهار کرد: ۶۰ هزار نفر در مرحله اول بیست و سومین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: امسال تغییراتی در برگزاری این رویداد مهم ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان ستاد اجرایی و دبیرخانه بیست و سومین دوره پرسش مهر رئیس انتخاب و فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به صورت متن، پیام یا نقاشی برای مدرسه خوب که سوال رئیس جمهور است آثارشان را ارسال می‌کنند.

مهاجر یادآور شد: یک محور هم در پرسش مهر به ایده و تجربه‌ها مربوط می‌شود و براین اساس فرهنگیان و دانش‌آموزانی که ایده خوبی برای پرسش‌های رئیس جمهور دارند، در کلیپ‌های ۵ دقیقه‌ای آثار خود را برای دبیرخانه ارسال می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات دبیرخانه بیست و سومین پرسش مهر ریاست جمهوری در استان البرز ستودنی است، اضافه کرد: پرسش مهر ریاست جمهوری این دوره نسبت به سال گذشته در بخش محتوایی و مدل اجرا تفاوت پیدا کرد و همچنین نگاه حمایتی از این جریان مهم در سطح خوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول آثار ارسالی در ۲ بخش دانش آموزی و فرهنگیان از سوی داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و آثار منتخب با لوگوی دبیرخانه استان البرز با عنوان مدرسه خوب در رسانه ملی و کانال شبکه شاد معرفی و بازنمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این دوره از پرسش مهر ریاست جمهوری به دنبال ماندگاری آثار برتر دانش آموزی و فرهنگیان در استان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین چشم اندازی را برای کانون‌های فرهنگی تربیتی در نظر گرفتیم و به دنبال این هستیم تا ردیف اعتباری مستقل برای اردوگاه‌های دانش آموزی کشور با رایزنی با نمایندگان فرهنگی مجلس تعریف شود.

مهاجر کاهش مشکلات اردوگاه‌های دانش آموزی را نیازمند نگاه جهادی مسئولان دانست و افزود: اردوگاه‌های دانش آموزی در برخی از استان‌ها در کنار مسائل مالی با مشکلات دیگری روبرو هستند که برای رفع آن نیاز به تدوین نظام هماهنگ مالکیت و بهره برداری در سطح وزارتخانه‌ای داریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …