پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

شورآفرینی حماسی در تریبون نماز جمعه

یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات و همه پرسی می باشد چرا که آن روز که در این کشور صحبت از انتخابات شد (از زمان مشروطه تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی) به معنای واقعی کلمه یک انتخابات سراسری عمومی پرشور واقعی اتفاق نیفتاده بود.

حتّی در دوران نهضت ملی هم اگرچه یک انتخابات واقعی بود، اما در حد شأن ملت ایران نبود، که مردم از ابعاد و اعماق روستاها بیایند پای صندوقهای رأی، خودشان بشناسند، خودشان بدانند، خودشان رأی بدهند و این اتفاق فقط در جمهوری اسلامی افتاد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) مبتکر و طراح و مهندس این بنا بود.

ایشان از همان اول کار اصرار کرد که باید همه‌پرسی برای تعیین نظام حکومتی در جمهوری اسلامی هرچه سریع‌تر انجام بگیرد.

در انقلاب های دنیا این کارها بعد از سه سال، چهار سال، پنج سال، گاهی هم بیشتر، اتفاق می‌افتد؛ اما در جمهوری اسلامی، کمتر از پنجاه روز بعد از پیروزی انقلاب، همه‌پرسی سراسری انجام گرفت و آن جمعیت کثیر و عظیم و آن نسبت بالا جمعیتی، آمدند پای صندوق های رأی و رأی دادند.

اکنون با گذشت حدود ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۴۰ انتخابات مختلف در ایران با حضور پرشور مردم برگزار شده و همیشه نتیجه انتخابات آنچه بوده که مردم خواسته اند.

اکنون نیز در نخستین انتخابات  ۱۴۰۰ و نخستین انتخابات پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری شاهد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم.

یکی از راه های افتخار و عزت ایران در انتخابات در بعد ملی و بین المللی حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که در این میان قشرهای مختلف جامعه از اساتید دانشگاهی، دانش آموزان، اصناف، معلمان، هنرمندان، ورزشکاران، اصحاب رسانه و به خصوص روحانیون و ائمه جمعه برای تشویق و تهییج مردم برای حضور در پای صندوق های رای تلاش زیادی می کنند.

بیشتر این اقشار حضور در پای صندوق های رای را نه تنها برای حفظ نظام و وجهه اقتدار جمهوری اسلامی می دانند بلکه گامی است برای پاسداشت خون شهدایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خون پاکشان برای تقویت ریشه تنومند انقلاب اسلامی به زمین ریخته شده است.

اما در این میان ائمه جمعه به لحاظ تریبونی که در اختیار دارند نقش بسیار تاثیرگذاری دارند به طوریکه امام راحل یکی از وظایف این قشر را «روشنگری» دانست به طوریکه ایشان ائمه جمعه را هادی و روشنگر جامعه دانسته و در تبیین این وظیفه آنان می فرمایند   «باید خطیب، یک‏ آدم‏ روشن‏ روشنگر باشد و مردم را به وظایف سیاسی خودشان، به وظایف اجتماعی خودشان، به وظایف فرهنگی خودشان آشنا بکند».

انتخابات یکی از عرصه‌های ابراز بلند همتی ملت ایران است

امام جمعه مهرشهر کرج در این خصوص گفت: کرامت، نتیجه بلند همّتی بوده و انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های ابراز بلند همتی ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رضایی افزود: کشوری که بر تعالیم متعالی اسلام التزام داشته باشد، مبتنی بر این التزام انقلاب کند و نظامی با داعیه تحقق احکام اسلامی را برپا کند، ملت آن به معدن و اصل کرامت دست ‌یازیده‌اند و باید در ادامه راه، این تمسک به کرامت حقیقی را با بلند همتی حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه کرامت، نتیجه بلند همتی بوده و انتخابات یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های ابراز بلند همتی ملت ایران اسلامی است، مشارکت حداقلی را راهبرد دشمنان نظام اسلامی‌ دانست و اظهار داشت: رصد، تحلیل و بررسی رسانه‌های استکباری و پیاده کردن ‌نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنان در رسانه‌های داخلی حکایت از تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است هرچه به ۲۸ خرداد نزدیکتر شویم این حملات پرحجم‌تر خواهد شد.

امام جمعه مهرشهر گفت: کاندیداها به حاشیه ها نپردازند و بدانند که مطالبه اصلی مردم بهبود وضع اقتصادی، رفع سختی معیشت و ناهماهنگی‌ها و ناکارآمدی‌های مسئولان و لزوم پاسخگویی آنان در قبال مسئولیت آن هاست.

وی افزود: کاندیداهای انقلابی نباید وارد واکنش‌های عصبی و پاسخگویی‌های فرصت‌سوز شوند بلکه باید با اخلاق و متانت به فرافکنی‌ها و بی اخلاقی ها پاسخ دهند.

رضایی گفت: این بارهم به یاری و لطف خدا و هدایت های ذات باری تعالی مردم خواهند آمد اما اگرهم مشارکت مردم در انتخابات کمتر از گذشته باشد به دلیل دلخوری آن ها از عملکردهاست نه ناامیدی از نظام زیرا گره زدن کشور به سیاست خارجی و برجام و مذاکرات، بازرسی‌های نیرنگ باز و غفلت از ظرفیت‌های داخلی موجب بروز این مشکلات شده است.

وی تأکید کرد: انتخابات، فرصتی ناب برای اعتلای کرامت ملی است، وقتی عوامل کرامت ملی را احصاء می‌کنیم، می‌بینیم که مقطع انتخابات، هنگام بروز و ظهور این عوامل است؛ به‌طور نمونه تعالیم اسلام ناب همه متضمن کرامت است و امیرالمؤمنین (ع) اسلام را مجمع کرامت معرفی می‌فرمایند: «خداوند متعال اسلام را به شما ارزانی داشت و برای آن برگزیدتان زیرا که اسلام، عنوان سلامت و مجمع کرامت است».

اهمیت خرداد ماه در تاریخ انقلاب اسلامی

امام جمعه شهرستان فردیس نیز در ادامه به اهمیت خرداد ماه در سرنوشت کشور ما اشاره کرد و گفت: خرداد ماه همیشه در کشور ما از سال ۱۳۴۲ به بعد زمان رویدادهای بزرگی بوده که از جمله آن می توان به تبعید امام راحل، قیام خونین ۱۵ خرداد، آزادسازی خرمشهر، ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، انتخاب آیت الله العظمی خامنه ای به رهبری کشور و همچنین برگزاری انتخابات اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی اظهار امیدواری کرد که در انتخابات پیش رو از جهت داخلی به لحاظ حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای علیرغم ناامیدی و یاسی که مردم به دلیل عملکرد غلط دولت و دلسری که به واسطه تبعیض ها، دزدی ها، اختلاس و گرفتاری ها برایشان به وجود آمده، سربلند شویم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در پای صندوق های رای نشانه پویایی کشور می باشد، افزود: انتخابات ۲۸ خرداد سرنوشت ساز و تعیین کننده باشد زیرا اولا این اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب است که نشان می دهد این مساله چه میزان از سوی مردم توجه شده و نیروهای توانمند و جوانی که هنوز روحیه انقلاب در آن ها زنده است و تحرک، شادابی، روحیه وانقلابی و جهادی در آن ها حاکم است، مردم اینگونه افراد را برای استقرار در مسند اجرایی کشور می خواهند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه مخالفان داخلی و چه خارجی به هر دلیلی که ساز مخالفت علیه نظام کوک کرده اند این انتخابات می تواند برای کشور افتخار آفرین و امیدآفرین باشد و از لحاظ خارجی می تواند ثابت کند که جمهوری اسلامی علیرغم تمام تحریم ها و محدودیت ها تیر دشمنانش به سنگ خورده و نتوانسته اند پشتوانه مردمی را از آن بگیرند.

ایمانی اضافه کرد: در ماه های اخیر آمریکایی ها دست به دست می کنند برای اینکه به تعهدات خودشان به برجام برگردند و منتظر هستند تا ببینند شرایط چگونه است و آیا دولتی مثل دولت فعلی که نوعی وادادگی در مقابل غرب دارد چنین دولتی حاکم می شود که بخواهند بازهم باج خواهی کنند یا یک دولت انقلابی و محکمی در مقابل زیاده خواهی های آن ها در کشور حاکم خواهد شد که تجربه نشان داده آمریکایی ها عقب نشینی می کنند و ناامید می شوند.

انتخابات ۲۸ خرداد آمریکایی ها را ناامید خواهد کرد

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال ادامه سیاست های باج خواهانه خود هستند، گفت:‌ این انتخابات از جهت داخلی می تواند شورآفرین باشد و جوان ها را امیدوار به آینده کشور کند و کسانی را که کشور را دوست دارند و جمهوری اسلامی را می خواهند در دنیا سربلند ببینند به پای نظام بیاورد تا شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

وی این حضور را موجب نشاط و شادی در کشور و برای دشمن یاس آفرین دانست و افزود: کسی باید برای مسند ریاست قوه مجریه انتخاب شود که بتودند صدای اکثریت مردم باشد.

وی تصریح کرد: در ابتدای این دولت هشت ساله و در برهه ای با توجه به فضای کشور مردم تصور می کردند که دولتی روی کار آمده که بنا به ادعای خودش بتواند چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریوفیوژهایش را بچرخاند و به چنین دولتی دل بسته بودند ولی عملا نشان داده شد که متاسفانه در بحث هسته ای و بین المللی در مقابل قدرت های بزرگ کوتاه می آییم و نه تنها وضع اقتصادی را بهبود بلکه بدتر می کند.

ایمانی با بیان اینکه عده ای چشم امیدشان برای بهبود وضعیت کشور به خارج از مرزها می باشد، گفت: این امیدواری ضربه مهلک و کشنده ای برای اقتصاد کشور است و جوان ها و نیروهای داخلی را مایوس می کند به خصوص اگر قوانینی حاکم باشد که موجب کند شدن چرخ تولید کشور باشد.

رییس جمهور آینده نشاط و شادابی را به داخل کشور برگرداند

امام جمعه فردیس بیان داشت: از این جهت باید کسی امروز بر سکان اجرایی کشور مدیریت کند که بتواند یک نشاط و شادابی و امیدی را به نیروهای داخلی کشور برگرداند و از وارد شدن کالاهایی که در داخل کشور نمونه آن تولید می شود چه به صورت قاچاق و چه قانونی جلوگیری کرده و تولید را حمایت کند.

به گفته ایمانی رییس جمهور منتخب بایستی موانع بروکراسی داخلی را که برای تولید زجرآور شده از پیش پای تولید بردارد و بتواند دولت را به تمام معنا حامی تولید کند نه اینکه دولت ترمزی برسر راه تولید باشد زیرا این وقفه ها و ترمزها باعث یاس و ناامیدی تولیدکننده داخلی کشور می شود.

وی اظهار داشت: رییس قوه مجریه کشور باید فردی ظلم ستیز باشد و شعار ندهد و کارنامه و برنامه هایش مشخص باشد وگرنه مردم خسته شده اند از کسانی که سکان اجرایی کشور را به دست می گیرند که فقط با وعده، وعید، شعاردادن، سیاه نمایی و دوقطبی کردن کشور و دامن زدن به یکسری بحث های غیراصولی بخواهند رای مردم را بگیرند و برای ۴ تا هشت سال خیال خود و جناحشان را راحت کنند.

وی با اشاره به اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا برای مدیران اجرایی کشور نداریم، ابراز داشت: مردم به جایی رسیده اند که تحملشان در حال تمام شدن است که کسانی بیایند که با فریب مردم و شعار کشور را اداره کنند.

ایمانی بیان داشت: اکنون موضوع درجه اول کشور موضوع اقتصاد، تولید، کاهش تورم و معیشت مردم است که امیدواریم رییس جمهور آینده کشورمان با کارنامه پری که دارد بتواند نشان دهد برای آینده کشور مفید خواهد بود.

مبارزه با فساد مهمتر از اقتصاد

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه از لحاظ مردم اولویت کشور موضوع اقتصاد است، گفت: ولی مهمتر از آن بحث مبارزه با فسادهای اقتصادی است.

وی تصریح کرد:‌ بایستی اولویت کار رییس جمهور آینده مبارزه جدی با فساد، رانتخواری و برداشتن موانع تولید در کشور باشد و پشتیبانی از تولید و اشتغال جوانان و پرداختن به کارگاه های کوچک و تعاونی های کوچک از دیگر اولویت ها باشد ضمن اینکه جوانان به کار گرفته شوند زیرا بیکاری و به تبع آن آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، طلاق و فساد در کشور کشنده شده است.

وی در ادامه به بعد بین المللی انتخابات اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت یک جبهه مستحکم و مقتدری است که نشان داده شده باید در اولویت کاری و اهمیت برای رییس جمهور منتخب باشد.

وی یادآور شد: اکنون در حال گذر از سه انتخابات جبهه مقاومت هستیم که یکی ماه گذشته در سوریه با حضور حداکثری ۹۵ درصدی مردم این کشور برگزار و دوباره به بشار اسد رای موافق دادند.

ایمانی با بیان اینکه در انتخابات های گذشته این کشور حضور مردم خیلی کمتر از این میزان بود، گفت: اکنون مردم متوجه شدند موضوع امنیت کشورشان شوخی نیست و یکسری اشکالاتی در داخل کشورشان بود که از حاکمیت رضایتمندی جدی را نداشتند و دیدند به محض اینکه خواستند اعتراضات خود را مطرح کنند دشمنان پشت مخالفین را گرفتند و از بیش از ۸۰ کشور دنیا تروریست وارد کردند و بیش از ۹۰ درصد کشور از حاکمیت خارج شد و درصد زیادی از مردم کشورشان مهاجرت کردند این است که در انتخابات اخیر حضور جدی داشتند که نشان از اقتدار جبهه مقاومت دارد.

وی انتخابات بعدی را انتخابات کشور خودمان دانست و افزود: اگر حضور حداکثری باشد این جبهه قدرت خود را به رخ می کشد و انتخابات پس از آن نیز در مهرماه در عراق است.

وی اظهار داشت: اکنون این حضوری که جبهه مقاومت پیدا کرده و یمنی ها صریحا اعلام کرده اند که ما بخشی از جبهه مقامت هستیم و در جنگ ۱۱ روزه غزه نشان داد که فلسطینی ها دیگر با سنگ مقابل صهیونیست ها نمی ایستند و موشک های نقطه زن سرنوشت جنگ را رقم می زنند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: این ها همه نشان می دهد که ما در صحنه بین الملل هم به اقدامات به صورت جدی نیاز داریم و هم باید قدرتمان را به رخ زیاده خواهان و متجاوزان بکشیم و هم اهل از طرفی تعامل داشته باشیم که به این معنا نیست که زورگویی های آن ها را تحمل کنیم و آن چیزی را که در جنگ نتوانسته اند از ما بگیرند در پای میز مذاکره بگیرند.

معیار اصلی برای منتخبین شوراهای شهر و روستا تدین و پاکدستی

ایمانی در ادامه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: معیارهای ما همان معیارهای مقام معظم رهبری در بحث شوراها است زیرا در زمان امام هنوز قانون انتخابات شوراها اجرایی نشده بود و از سال ۷۸ این مساله جنبه عینی پیدا کرده است.

وی بیان داشت: تجربه این سال ها نشان داده که مهمترین معیار در بحث شورای شهر و روستا تدین و پاکدستی منتخبین باید باشد و بعد عرق نیرو به شهر و روستایش و بعد هم تخصص است که اولویت اول نیست زیرا افراد متخصصی وارد شوراها شدند که سرنوشت سیاهی را برای شوراها رقم زدند زیرا پاکدستی و تدین لازم را نداشتند.

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه این افراد غیرمتدین جیب خودشان مهمتر از مسایل شهر و مردم می باشد، ادامه داد: افراد دیندار حلال و حرام برایشان مهم است و اگر شخصی در شوراها متخصص نباشد ولی دین دار باشد،  از متخصصین مشورت می گیرند و منافع شهر را تامین کنند.

انتزاع فردیس مساله اصلی شورای آینده

ایمانی در ادامه یکی از موضوعات اصلی برای منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فردیس را موضوع انتزاع این شهرستان از کرج دانست و گفت: باید این موضوع به صورت جدی دنبال شود زیرا در شورای اول متاسفانه به دلیل اختلافاتی که داشتند و همچنین ضعف هایی که در بستر اجرایی شهرستان و استان بود به آن نپرداختند.

وی افزود:‌متاسفانه در این موضوع استاندار پای کار نیامد و تکلیف و چارچوب های اصلی انتزاع بررسی نشد و نمایندگان شهرستان قبلی و فعلی مساله را جدی نمی گیرند ولی اکنون استاندار اولتیماتومی داده در مورد بحث انتزاع ولی انتزاع را به صورت دستوری نمی توان سر و سامان داد و باید بحث را جدی گرفت و فرمانداران و شهرداران دو شهرستان مسایل را بررسی و سریع مساله در عرض یکی دوماه انجام شود.

ایمانی  تصریح کرد: برای شورای دوم افرادی باید در بحث انتزاع در شورا حضور یابند که خودشان کارمند شهرداری کرج نباشند زیرا در بحث کرجی بودن حساسیتی نداریم ولی در شرایط فعلی کسی می تواند از حقوق مردم دفاع کند که نگران پشت سر یا آینده خود نباشد.

وی گفت: کسانی که عضو شهرداری کرج هستند نباید به شورای شهر فردیس بیایند و مردم نباید به آن ها رای ندهند زیرا منافع فردیس را آن ها نمی توانند تامین کنند و کسانی باید بیایند و عضو شورای شهر بشوند که با این مردم زندگی می کنند و در کوچه ها و خیابان های آن خانواده اش رفت و آمد کنند و مشکلات را به معنای واقعی درک کنند.

باید آفت را از شاخ و برگ درخت تنومند انقلاب با حضور حداکثری دور کرد

امام جمعه فردیس در ادامه با بیان اینکه بایستی فردی بر سر مسند قوه مجریه کشور بنشیند که دلسوز انقلاب و نظام و وفادار به آن باشد، افزود:‌ درست است که ضعف ها و فسادهایی در بحث اجرایی و قوه قضاییه و مجلس داریم ولی راه مقابله با این اشکالات این نیست که حکومت را ببوسیم و کنار بگذاریم و باید این درختی که شاخ و برگش را آفت گرفته این آفت را از آن دور کنیم زیرا ریشه این درخت انقلاب که مردم و شهدا هستند هنوز سالم است.

وی ادامه داد: عده ای که فریب چرب و شیرین دنیا را خورده اند و خود را در جایگاه قدرت می بینند، مردم و شهدا را فراموش کرده اند در حالیکه مردم و خانواده شهدا و ایثارگران استوانه ها و ستون های انقلاب هستند و چون این ریشه ها سالم هستند باید همین ستون ها پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: این جناح ها باید در کشور تمام شود و هرکسی دلسوز نظام است باید از ظرفیتش استفاده شود زیرا به ضرر کشور است که جناح ها در مقابل هم درمی آیند.

ایمانی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز برای آینده کشور تعیین کننده است و این حضور حداکثری می تواند امیدها را زنده کند و رویش های جدی برای انقلاب ایجاد کند و از طرفی می تواند دشمن را از فشار بیشتر و تحریم بیشتر و فلج کردن اقتصاد کشور ناامید کند.

وی افزود: مردم پای آرمان ها و انقلابشان علیرغم تمام سختی ها ایستاده و انقلاب، شهدا و رهبر را فراموش نکرده اند و اگر حضور حداکثری داشته باشند دوست داران نظام اسلامی و جبهه مقاومت و ناظران این جبهه متشکل و متحد را امیدوار به آینده کشور می کنند و از طرفی دشمن داخلی و خارجی را مایوس از توطئه ها می کند.

وی اضافه کرد: اگر کسانی به هر دلیلی از صندوق های رای به خاطر هر دلیلی قهر کنند دوست دار کشور نیستند وخیر ملت ایران را نمی خواهند و نشان دادند به دنبال ضربه زدن به انقلاب و مردم هستند .

ایمانی بیان داشت: درست است نقطه ضعف ها و کاستی ها وجود دارد ولی قهر با صندوق رای مشکلی را حل نمی کند و دشمن جریح تر می شود و جایگزین آن حکومتی مثل داعش و یک حکومتی می شود که ملت را به خاک ذلت می نشاند و هر کسی ملت و کشورش را دوست دارد با صندوق رای قهر نمی کند و به هر کسی خواست رای می دهد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم جلوی منکرات و پلشتی ها را بگیریم، گفت: صندوق رای آینده کشور را مشخص می کند و از این صندوق ها رای خاتمی و روحانی درآمده و دولت دوم احمدی نژاد درآمده که به نفع این کشور کار نکردند و اقداماتشان ضربه به کشور زده است گرچه خدمت هایی هم داشتند و ندیدن آن خدمت ناسپاسی و سیاه نمایی است.

وی افزود: باید نقاط قوت و ضعف دولت ها را ببینیم و ندیدن نقاط قوت نتیجه حسادت است و امیدواریم رای ما که رای تغییر به روند اجرایی کشور است بتواند سرنوشت و آینده کشور را تضمین و تعیین کند.

حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را در پی دارد

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز نیز به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن اشاره کرد و گفت: این انتخابات در بعد ملی سبب امنیت کشور خواهد بود و برنامه هایی که دشمن برای به آشوب کشیدن کشور ما دارد نقش برآب خواهد شد و این در حالی است که متاسفانه دشمنان قسم خورده کشور ما آرام نیستند و منتظر هستند انتخابات با حضوری حداقلی انجام بشود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی راست روش افزود: با یک انتخاب حداقلی دشمنان آن نامزدی که از آن صندوق آرا بیرون بیاید با تبلیغات سوء خودشان به عنوان نماینده اقلیت معرفی خواهند کرد و تبلیغ می کنند که کشور را به آشوب کشیده و متشنج کنند و می گویند شما پای صندوق های رای نروید ما ایران را به آتش می کشیم که عبارتی است که شبکه های معاند روی آن کار می کنند و به هم تعهد داده اند.

وی اظهار داشت: اگر کسی قائل به اعتقادات دینی و وجوب شرعی نباشد حداقل در جهت حفظ امنیت کشور و آرامش خود و خانواده و ناموسش که دچار تعدی دشمنان نشود ، باید دراین انتخابات شرکت کند تا کشور را از حوادث سخت ایمن کند و در امان بدارد.

وی به اهمیت این انتخابات در بعد بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری به صورت قطع نشان اقتدار کشور و مردمی بودن نظام خواهد بود و این رای بالا و قاطع به خصوص اگر به نماینده انقلابی که پای بند مبانی انقلاب و امام است رای بدهند در جهان انعکاس خوبی خواهد داشت و کشورهای مظلوم جهان که نگاه هر چه بیشتری به کشور ما دارند امید بیشتری می گیرند.

راست روش با بیان اینکه مردم عراق هم از کشور ما الگو می گیرند و تاثیر بسیار زیادی در نتایج بین المللی خواهد داشت، افزود: اگر حضور پررنگ باشد در نتیجه رو به رشد و سعادت جهانی در کشور ما بیشتر خواهد شد و اگر متاسفانه ضعیف باشد چهره ما در جهان  خدشه دار خواهد شد.

وی تاکید کرد: وظیفه ملت ما حضور حداکثری در انتخابات است و اگر مردم از این جریانات کنونی هشت ساله ناراضی و دل آزرده هستند حواسشان باشد که به کسانی رای ندهند که این مسیر ضعیف و ژولیده و فرسوده و بی حال گذشته ادامه یابد.

وی افزود: به کسانی رای بدهند که اعتقاد به رشد و  به شعار «ما می توانیم» بدون نگاه به خارج داشته باشد و به استعدادهای درونی و جوانان و مردمی که درونشان جوشش و پویش فراوانی وجود دارد اعتقاد داشته باشد.

راست روش اظهار داشت:  ما به آینده کشور و نظام خیلی امیدوار هستیم و امیدواریم یک انتخابات خوب و پرشور و انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی به اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: شورای شهر هم بودجه ای نزدیک به پنج هزار میلیارد تومان دارد که این بودجه در دست مجموعه ای قرار می گیرد و تمام امکانات شهری بر عهده این مجموعه هست.

وی افزود: از شهرداری که انتخاب می کنند و بعد شهردار مناطق و سازمانهای زیرمجموعه آن که در واقع پول یک شهر تماما به دست یک مجموعه می افتد و اگر این مجموعه صالح و متخصص و کاری و پرتلاش باشند آن شهر رشد خواهد کرد و اگر به رانت و واسطه پول بدهند که به ما رای بدهید و شعارهای کاذب و افراد بدسابقه در خدمت، رای بدهیم نتیجه همچون گذشته خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …