پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مشکلات پروژه‌های تعاونی مسکن مهر شهرجدید هشتگرد بررسی شد

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ در این نشست اظهار داشت: در شهرجدید هشتگرد ۱۰ هزار و ۴۱واحد مسکونی  تعاونی ساز وجود دارد که هشت هزار و ۵۷۳ واحد آنها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

«محمدعلی حاجی زاده» گفت:  از این تعداد  هفت هزار و ۸۳۰ واحد مسکونی  کارت قسط بندی دریافت کرده‌ و یک هزار و ۴۶۸ واحد نیز باقیمانده  دارای مشکلات خاص خود هستند.

وی  افزود: در  شهرجدید هشتگرد  ۴۳ کد پروژه تعاونی دوجانبه وجود دارد که ۲۴ پروژه دارای ارزیابی بانک بوده و هشت  پروژه عارضه دار و فاقد ارزیابی بانک و ۱۱ پروژه تعیین تکلیف شده‌اند.

حاجی زاده  با بیان اینکه تعدادی از پروژه ها تکمیل شده  اما  متقاضیان نسبت به تحویل آن ها اقدام ننموده اند، از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تعاونی‌ها خواست اعضا را مکلف نموده تا نسبت به تحویل واحد و فروش اقساطی واحد خود اقدام نمایند.

مدیرکل توسعه امور مسکن شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: این شرکت در پروژه های دوجانبه وظیفه واگذاری زمین را برعهده داشته و نیاز است به لحاظ اجرایی و برخورد قانونی اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان البرز ورود کرده و مشکلات را مرتفع نمایند.

«نادر عربی»  افزود: در زمان حاضر برنامه  وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید ایران بسته شدن پرونده کل مسکن مهر است و در تلاش هستیم تا هر چه سریع تر مشکلات مرتفع و پروژه‌ها تکمیل و تحویل گردد.

در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی متشکل از کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه و اجتماعی ،  نمایندگان ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان های  البرز و تهران و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شود تا در خصوص پروژه های عارضه‌دار تصمیم گیری به عمل آید.

تاکنون ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد ساخته شده که بخش عمده آنها به مردم واگذار شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …