یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دانش آموزان البرز سفیر ترویج فرهنگ ایثار

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به دستاورد‌های فرهنگ ایثار و شهادت گفت: به این منظور دانش آموزان سفیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محله‌های این استان شدند.

دانش آموزان البرز سفیر ترویج فرهنگ ایثاربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرشته فهمیده گفت: باید ادبیات و گفتمان جهاد و مقاومت را در بین دانش آموزان، خانواده‌ها و سایر اقشار به صورت کتابخوانی، پیام‌های آموزشی و تربیتی تقویت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جدید رسالتی ارزشمند برعهده اهل قلم، نویسندگان، هنرمندان، رسانه‌ها و آموزش و پرورش است، اضافه کرد: هر دانش آموز البزی به عنوان یک سفیر در محله‌های سکونت خود اقدام به فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در بخش ایثار و شهادت می‌کند.
فهمیده ادامه داد: دانش آموزان البرزی در این میدان فعال شده اند تا ساکنان محله‌های مختلف استان البرز با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی بیشتری پیدا کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: در این برنامه یک شهید انتخاب می‌شود و فرد با مطالعه و تحقیق در مورد سیره و روش زندگی و همچنین الگو قراردادن آن بزرگوار، ابتدا شروع به خودسازی و سپس ترویج روحیه ایثار و جهاد می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …