جمعه , 7 اردیبهشت 1403

توسعه و تقویت بخش خصوصی مهمترین برنامه فنی و حرفه‌ای البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در سال جاری با حضور بهزاد غفاری مدیرکل، معاونین، رئیس اداره مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی، نمایندگان کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان و اعضای هیأت نظارت در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در این جلسه، یکی از کم هزینه ترین و سهل الوصول‌ترین راه‌ها برای دستیابی به تخصص مناسب را آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان و اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارائه آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت‌ها در جامعه است.

وی تقویت بخش خصوصی و توجه به اهمیت نقش آموزش‌های فنی و مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اهداف تشکیل جلسات هیأت نظارت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، تأمین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه‌های مختلف مورد نیاز بازار کار می‌باشد و انتظار داریم بر اساس تکنولوژی‌های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد.

در پنجمین جلسه هیأت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان البرز به ۳۳ مورد درخواست از جمله تأسیس شعبه، افزایش حرفه، استفاده از فضای مشترک، انتقال و تمدید رسیدگی شد.

شایان ذکر است که بیش از ۴۵۰ مؤسسه کارآموزی و آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در سطح استان به ارائه آموزش‌های مهارتی می‌پردازند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …