پنجشنبه , 9 فروردین 1403

آزادراه کرج – قزوین ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حاجیان صبح سه‌شنبه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای راهداری البرز اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶ قرارداد در حوزه ارتقای رویه آسفالت در محدوده استحفاظی راه‌های البرز با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال با پیمانکاران به امضا رسیده که یکی از آنها قرارداد لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین- کرج است که این پروژه در لاین جنوبی حدفاصل پل حصارک تا محدوده گرمدره اجرا شده است.

وی افزود: همچنین برای لکه‌گیری و روکش آسفالت در لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین محدوده فردیس تا پل حسین‌آباد نیز قراردادی با پیمانکار امضا شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: یکی دیگر از این پروژه‌ها عملیات روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ آسفالت آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل نظرآباد تا انتهای حوزه استحفاظی راه‌های البرز است که در لاین شمالی اجرا شد.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدا تا انتهای حوزه راه‌های استان به صورت رفت و برگشت یک نقشه نواری تهیه شد تا وضعیت آسفالت بررسی شود که پس از بررسی‌های لازم و با توجه به نیاز، مکاتبه‌ای با سازمان راهداری انجام شد و مجوز برگزاری مناقصه میکروسرفیسینگ در لاین جنوبی حدفاصل محدوده گلسار تا پل حصارک صادر شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حاجیان از اجرای عملیات روکش لایه نازک ۲/۵ سانتی آسفالت در انتهای حوزه استحفاظی محور قزوین به سمت کرج (ابتدای حوزه راه‌های البرز) خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آسفالت این محدوده ترک‌های طولی و عرضی دارد این پروژه در دستور کار قرار گرفته است و به زودی عملیات اجرایی آن کلید می‌خورد.

وی متذکر شد: پروژه دیگر پروژه اسلاری و لایه نازک لاین جنوبی ابتدای حوزه راه‌های استان البرز از سمت قزوین به کرج محدوده سیمان آبیک است که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …