جمعه , 14 اردیبهشت 1403

خسارت ناشی از قطعی برق واحدهای تولیدی قابل جبران نیست

میثم نیک نژادی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در حالی که رهبر معظم انقلاب ، امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند اما شاهد آن هستیم که طی چند روز گذشته برق واحدهای صنعتی بدون اطلاع قبلی می شود و در روند کار این واحدها اختلال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از این اقدام به  عدم مدیریت خاموشی ها  برمی گردد، اظهار داشت: تقاضای ما از مسوولان ارشد استانی  این است که این مساله مهم را مدیریت کنند چرا که ضرری که به این واحدهای تولیدی می رسد در مرحله نخست قابل جبران نیست و حتی اگر بتوان جبران کرد سبب اخلال در روند تولید فعلی واحدها است.

نیک نژادی افزود: همچنین انتظار دیگر ما از مسوولان این است که در مرحله نخست قطعی برق در خصوص واحدهای صنعتی اعمال نشود و اگر بنا باشد که اجرا شود در ساعت هایی باشد که پیک زمان تولید نیست چرا که امروز واحدهای ما در حال ضرر کردن از قطعی های بی برنامه مکرر برق در استان هستند.

شهرک صنعتی غیر دولتی ماهدشت در استان البرز به عنوان قطب تولید آرد کشور در سال ۹۷ مجوز پروانه بهره برداری آن صادر شده است.

این شهرک نزدیک ترین شهرک صنعتی به فرودگاه بین المللی پیام و تنها شهرک همجوار با سه استان تهران، مرکزی و قزوین  است که در جنوب کرج واقع شده است.

استان البرز دارای ۱۳ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی است و در مجموع سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و سایر مناطق استان با اشتغالزایی حدود ۱۲۰ هزار نفر فعال هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …