جمعه , 10 فروردین 1403

۹۹ کارخانه قطعه سازی خودرو در البرز فعالیت دارند

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز رامین ربیعی با اشاره به حمایت ویژه سازمان از طرح های خودکفایی و  داخلی سازی شرکت های قطعه سازی خودرو افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت  البرز حمایت از طرح های خودکفایی و داخلی سازی قطعات خودرو را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: واحدهای قطعه سازی خودرو  با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۷۰ میلیارد تومان امکان اشتغال زایی مستقیم برای بیش از هفت هزار نفر را فراهم نموده اند.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : برخی از قطعه‌سازان بزرگ استان توان و قدرت اجرایی لازم برای  ورود به عرصه تولید محصولات خودرویی را نیز دارند  که از آنها حمایت خواهیم کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: صنعت قطعه سازی خودرو از جمله صنایع پیشرو و اشتغال زا بوده که همکاری این صنایع با شرکت های دانش بنیان موجب ارتقای سطح تولیدات صنایع قطعه سازی خواهد شد.

ربیعی گفت: به همین منظور برنامه ریزی مناسب و اقدامات اثر گذار برای ساماندهی بازار خودرو و توسعه صنعت خودرویی کشور در وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفته است .

استان البرز سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …