پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

بسیج نیرویی مردمی در خط ایثار و سازندگی است

 مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان البرز  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام شهدا، افزود: اکنون که سران قوا بیشتر از هر دوره ای با یکدیگر متحد و یکدل هستند و در راستای رضایتمندی و ارتقا وضعیت معیشتی مردم حرکت می کنند.

وی ادامه داد : باید این فرصت را برای خدمتگزاری غنیمت بدانیم و با اتحاد و انسجام در راستای تحقق برنامه ها و اهداف توسعه ای استان حرکت کنیم.
عبداللهی گفت: البرز طبق بیان مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته و ما می توانیم این نکته ارزشمند را دریابیم و ظرفیت های بزرگ همگرایی و اتحاد مردم این استان را برای پیشبرد اهداف به کار گیریم.
وی افزود: همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم در البرز یک ظرفیت بزرگ است که می توان در سایه آن با بهره برداری از فرصت ها، تهدیدها را خنثی کرد.
استاندار البرز گفت: اکنون این اراده وجود دارد که برای توسعه البرز از خردجمعی بهره بگیریم بنابراین از گروه ها و تشکل های مختلف مردمی و ظرفیت های ادارات، نهادها، دانشگاه ها  خواسته این که در این راستا برنامه، طرح و پیشنهاد ارایه دهند.
وی افزود: بسیج بعنوان یک نهاد مردم محور می تواند در این زمینه بسیار پویا تر عمل کند و بعنوان بازوان توانمند ما در اجرا، طرح و برنامه داشته باشد.
عبداللهی گفت: باید دست در دست هم بدهیم و طبق منویات مقام معظم رهبری با کار و نگاهی ویژه، اقدام ویژه کنیم و منشا تحول و خدمت در البرز باشیم.

وی با تبریک میلاد بانوی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی  ادامه داد: جایگاه زنان در جامعه اسلامی بسیار ارزشمند است چنانکه در جریان انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس و حمایت و بدرقه مدافعان حرم بروز و ظهور داشت.
عبداللهی گفت: اکنون نیز بانوان در عرصه های مختلف از خانه تا اجتماعی نقش آفرینی شاخصی دارند که قابل تقدیر است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …