شنبه , 8 اردیبهشت 1403

طنین شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در دیار البرز

به گزارش ایرنا، البرزی های همیشه در صحنه در سالروز پیروزی شکوهمند ایران اسلامی هم‌نوا با تمام مردم ایران اسلامی بار دیگر به میدان آمده و افتخار آفرینی دیگری را در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.
در حالی که آیین چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت خودرویی برگزار شد اما حضور گسترده مردم از اقشار مختلف از پیر و جوان گرفته تا کودکانی که همراه پدر و مادر هایشان در این راهپیمایی چشم نواز بود.

خودروها خانواده های این دیار با نصب پرچم های ایران اسلامی و سرداران شهید از جمله سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی در بلوار امامزاده حسن شهر کرج در میان تشویق و فریادهای دشمن شکن مردم به سمت مقصد اصلی یعنی مصلی کرج حرکت کردند.
حضور جوانان و نوجوانان و نسلی که هیچگاه انقلاب را درک نکردند به این راهپیمایی جلوه ویژه ای بخشیده بود.

طنین شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در  دیار البرز

نوجوان ۱۳ ساله ای مانند امیر علی که پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشت و می گوید که من عاشق این پرچم هستم و برای همیشه نیز عاشق خواهم ماند.
حسین جوانی که به عنوان رزمی کار در این راهپیمایی حضور داشت و با دیگر دوستان خود حرکات رزمی را به نمایش گذاشته بودند نیز گفت: شاید هیچگاه دوران انقلاب را به چشم ندیدم و لمس نکردم، اما هیچ چیز نمی تواند حتی برای لحظه ای عشق به کشور، نظام و مردم را از دل من و دوستانم بزداید.
از دیگر جلوه های این راهپیمایی حضور پیرمردان و پیرزنان بود که با کمک آشنایان و خانواده هایشان در راهپیمایی امروز شرکت کرده بودند.
شیرزنی که گفت از همان روزهای ابتدایی در این انقلاب حضور داشته و پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر سر راه آرمان ها و ارزش های خود هستیم.
دختر نوجوانی نیز که لباس منقش به عکس سردار سلیمانی را بر تن داشت نیز در این باره گفت: با وجود تمام مشکلات و مسائل پای نظام و کشورمان هستیم و تلاش می کنیم تا با کمک هم کشورمان را به سمتی بکشانیم که برای تمام دنیا الگو شود.

طنین شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در  دیار البرز

راهپیمایی خودرویی ۴۳ عروس و داماد که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند از دیگر جلوه های زیبای راهپیمایی امروز بود.
در حاشیه این راهپیمایی پرچم های آمریکا و اسرائیل توسط کرجی ها به آتش کشیده شد و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی کبوترها در آسمان کرج به پرواز در آمدند.
البرزی ها این بار نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن نشان دادند که برای همیشه پای نظام و انقلاب تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری ایستاده و دفاع از نظام و انقلاب خط قرمز همیشگی آنها خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …