یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه البرز: انقلاب اسلامی تبدیل به الگوی کشورهای آزادی خواه شده است

سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج افزود: بی شک انقلاب ما یکی از بی نظیرترین رخدادهای تاریخ بشریت است؛ انقلابی که منشا آثاری شگرف در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی در داخل و خارج از کشور شده است.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما با بهره گیری از معارف و اعتقادات دینی و با تکیه بر رهبری امامین انقلاب توانست رژیم ستم شاهی و فاسد را شکست داده و طاغوت را برای همیشه در هم پچید.
وی اضافه کرد: در واقع این انقلاب که بر اساس آرمان های اسلام و با انگیزه الهی و وحدت کلمه به پیروزی رسید و با وجود تمام دسیسه ها، فتنه و مانع تراشی که دشمنان به نظام و انقلاب ما وارد کردند اما انقلاب ما توانست از طوفان سهمگین که به آن وارد شد عبور کرده و به سر منزل مقصود برسد.
حیدرنیا با بیان اینکه حفظ و پیروزی از کسب پیروزی سخت تر است اظهار داشت: به جرات می توان گفت که تمام انقلاب هایی که در طول تاریخ به وقوع پیوستند در همان ابتدا و یا در طول مسیر دچار انحراف شدند  اما این انقلاب عزیز ما پس از گذشت بیش اژ ۴۳ از عمر با برکت خود نه تنها از آرمان های اولیه خود دور نشده بلکه مستحکم تر از گذشته و با شتاب روز افزون به سمت آرمان ها و اهداف اولیه خود گام بر می دارد.
وی ادامه داد: این انقلاب امروز که در چهله دوم خود قرار دارد با پیروی از مقام معظم رهبری به صددرصد تمام مبانی و ارزش های خود پایبند بوده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این جهاد در راستای تببین دستاوردهای انقلاب برای این است که انقلاب ما روز به روز بزرگتر و بر عزت آن افزوده می شود.
حیدرنیا تاکید کرد: در حالی که روز به روز قوی تر و در راه آرمان های خود در حال قدم برداشتن است که دشمنان ما احساس خطر کرده و با سیاه نمایی به دنبال این هستند که دستاوردهای این انقلاب را نادیده بگیرند.
وی با بیام اینکه تمام تلاش دشمنان بر این است که دستاوردهای بزرگ این انقلاب و نظام را کوچک بشمارند گفت: براین اساس جهاد تبیین بر این مبنا است که تمام دستاوردهای بزرگ این انقلاب عظیم را به گوش همگان برساند.
حیدرنیا افزود: این انقلاب از همان روزهای ابتدایی انقلاب با تهدیدهایی مواجه بوده که اگر هر کدام از این فتنه ها برای هر کشور و نظامی به وقوع می پیوست طومارش در هم پیچیده می شد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: توطئه منافقین در همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب که ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند به دنبال آن هشت سال جنگ تحمیلی که تمام دنیا در یک طرف و ما نیز در یک طرف قرار گرفتیم از جمله این فتنه ها بود.
حیدرنیا گفت: اما دیدید که جوانان این مرز و بوم اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک سرزمین ایران عزیزمان به دست دشمنان بیافتد، فتنه های ۷۸،۸۸ و قضیه بنزین از دیگر فتنه ها بود که هر کدام اگر برای کشوری بوجود می آمد به طور قطع ساقط می شد.
وی ادامه داد: این در حالی است که وقتی همه با تبعیت از مقام معظم رهبری پای کار آمدند بار دیگر طومار فتنه ها در هم پیچیده شد.
حیدرنیا در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما دستاوردهای زیادی به همراه داشته افزود: سرنگونی رژیم طاغوت برای همیشه دستاورد بزرگی بود،  طاغوتی که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سال بر کشور حکومت و چه جنایت هایی مرتکب شدند.
وی ادامه داد: استقرار نظام اسلامی بر پایه نظریه ولایت فقیه ضامن استقلال کشور، حافظ موجودیت و یکپارچگی بود که توسط عبد صالح خدا و با مشارکت سیاسی و مردم سالاری دینی ایجاد شد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقویت روحیه خودباوری و عزت نفس در بین جوانان از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود افزود: بر همین اساس تبدیل به کشوری شدیم که در بسیاری از بخش ها حرف های  زیادی برای گفتن دارد و امروز ایران اسلامی جز پنج کشور برتر دنیا در زمینه استعدادهای برتر، شبیه سازی موجودات زنده و مطرح در بخش علمی است.
حیدرنیا افزود: اقتدار ما در حوزه موشکی به حدی است که روزی که آمریکای جنایتکار سید مقاومت ما را به شهادت رساند سیلی های بی شماری از سوی فرزندان هوا و فضای سپاه به سمت آمریکا روانه شد ، همان  آمریکایی که بعد از جنگ جهانی دوم ، کشوری تاکنون جرات شلیک یک گلوله را به سمت آن نداشت.
وی ادامه داد: این قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود این انقلاب است که امروز ایران اسلامی با وجود تمام تهدیدها اما امن ترین کشور منطقه در سطح داخلی و خارجی است و به برکت مجاهدت های مخلصانه نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و بسیج به امنیت پایداری رسیده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه امنیت پایدار امروز در کشور ما مثال زدنی است تصریح کرد:در سایر حوزه ها از جمله حمایت از محرومان و مستضعفان نیز کشوری مقتدر هستیم و می بینید که کمک های مومنانه به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده است.
حیدرنیا ادامه داد: در مساله کرونا به خوبی شاهد این فرهنگ و دستگیری از نیازمندان بودیم در حالی که در نظام طاغوت بسیاری از مردم ما در فقر مطلق به سر می بردند، اما در کرونا تمام دستگاه ها، خیرین و نهادها پای کار آمدند و الگو سازی کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه با وجود این دستاوردها دشمنان به دنبال هدف قرار دادن اندیشه و فکر جوانان و جامعه است خاطر نشان کرد: دیدید که همین جوانان ما با بهره گیری از الگوی انقلاب خبیث ترین و وحشی ترین حیوانات یعنی داعشیان را برای همیشه ریشه کن کردند.
حیدرنیا گفت: البته مشکلاتی به خصوص در بخش اقتصادی داریم که به دلیل تحریم های ظالمانه دشمن آمریکای جنایتکار و بسیاری از کشورهای استکباری و البته در مواقعی هم به دلیل مدیریت ضعیف شاهد آن هستیم که اگر به تفکر و فرهنگ بسیجی برگردیم تمام این مشکلات حل خواهد شد.

وی در ادامه به تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و افزود: بسیجیان در تمام موارد و بخش ها با هدف کمک به امت اسلامی پای کار بوده و هستند و خالصانه برای حل این مشکلات وارد شدند.

حیدر نیا افزود: از سوی دیگر در شرایط کنونی در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری برای ما تکلیف کرده اند باید دستاوردهای انقلاب را به خوبی تبیین کرد چرا که در غیر اینصورت دشمنان وارد شده و جای شهید و جلاد را عوض خواهند کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …