جمعه , 10 فروردین 1403

اعضای باند سارقان “آزادراه غدیر” بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سرهنگ فرج اله اسدالهی با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان آزاد راه غدیر در محدوده استان البرز اظهار داشت : چندی پیش فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110، گزارشی از سرقت اقلام خودروی تریلی خود را در اتوبان غدیر به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کرد.

وی افزود: با حضور تیمی از ماموران انتظامس پاسگاه احمدآباد در محل و بنا بر اظهارات راننده خودرو مشخص شد که راننده تریلی در حال استراحت در خودرو بوده که متوجه حضور یک دستگاه نیسان در کنار تریلی می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: به محض خارج شدن راننده از تریلی، سارقان اقدام به سرقت تعدادی اقلام از جمله لاستیک، آچار و ابزار آلات کرده و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد تصریح کرد:‌ با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران و بکارگیری اقدامات پلیسی، 2 نفراعضای باند سرقت در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و مقداری اقلام مسروقه کشف شد.

وی اظهار داشت:‌ در مراحل تحقیقات تکمیلی، سارقان به 5 فقره سرقت اقلام خودروهای عبوری از اتوبان غدیر معترف شدند.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد:‌ در ادامه رسیدگی به این پرونده یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و با تکمیل این پرونده،‌ متهمان برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …