شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۴ کشته و ۱۰ زخمی در حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن

به گزارش ایرنا از المسیره، جنگنده بمب افکن‌های ائتلاف سعودی منطقه البرح واقع در شهرستان مقبنه استان تعز را بمباران کردند که بر اثر آن ۲ غیرنظامی از جمله یک کودک کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف سعودی، منطقه المریر واقع در شهرستان الحیس استان الحدیده نیز را هدف قرار دادند، که ۲ کودک در این حمله کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

جنگنده بمب افکن‌های ائتلاف سعودی همچنین روستای المرابید واقع در شهرستان الجراحی استان الحدیده را بمباران کردند که بر اثر این حمله ۲ کودک زخمی شدند.

طی روزهای اخیر حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن از جمله صنعا پایتخت این کشور افزایش یافته و تاکنون ده‌ها غیرنظامی در این حملات کشته شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …