پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: روزانه ۲۰ هزار نفر در البرز واکسینه می شوند

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید سرزده از مراکز تزریق واکسن البرز افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان البرز واکسینه شده اند.
وی ادامه داد: البرز نیز همانند سایر استان های کشور در موج پنجم شیوع کرونا گرفتار است و در مقابل تلاش ها و برنامه ریزی های مقابله ای ستاد استانی و همچنین کادر بهداشت و درمان نیز افزایش یافت.
شهبازی گفت: دراستان البرز ۲۵ مرکز واکسیناسیون پیش بینی شده که مکان لازم برای این امر از سوی شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان اختصاص یافته است.
استاندار البرز بیان داشت: در مراکز واکسیناسیون رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفته و کادر پزشکی نیز در این راستا با تمام قوا حضور دارند و مردم نیز ابراز رضایت می کردند.
وی با قدردانی از تمام دست اندر کاران واکسیناسیون در استان البرز افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج نیز تعیین تکلیف شد و مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیریت این بیمارستان را قبول کرده و تجهیز کنند تا با ۲۲۰ تخت از این پس آماده پذیرش بیماران کرونایی باشد.
وی گفت: البرز، استانی متراکم و معبر ۱۴ استان کشور است و جمعیت بالایی در این استان ساکن هستند ولی به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت شده که برای پذیرش بیماران کرونا با کمبودی مواجه نشده ایم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …