جمعه , 14 اردیبهشت 1403

معاون استاندارآذربایجان غربی:مرز رازی ظرفیت کم نظیر برای توسعه خوی است

آیدین رحمانی شامگاه سه شنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار خوی افزود: علاوه بر آن، ظرفیت های بی‌بدیل دیگری از جمله در بخش تجارت، کشاورزی، سنگ های تزیینی و ظرفیت های صنعتی و معدنی در خوی وجود دارد که این شهرستان را آماده سرمایه گذاری و توسعه کرده است.

وی اضافه کرد: شهرداری خوی نیز می تواند با ایجاد ظرفیت برای درآمدهای پایدار، از ظرفیت های شهر و منطقه بیش از پیش بهره مند شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اجرای طرح مدیریت پسماند شهری، مدیریت آبهای سطحی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل طرح کمربند سبز از مهمترین طرحهای ضروری برای تکمیل زیرساخت‌ها و تداوم توسعه شهر خوی است.

رحمانی گفت: طرح تفصیلی شهر خوی تصویب شده و در چهارهزار هکتار از پنج هزار هکتار این طرح نیاز به اجرای طرح‌های باز آفرینی شهری است که باید در دستور کار شورا و شهردار خوی قرار گیرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خوی از تکمیل ساخت پایانه رازی تا پایان سال خبر داد و گفت : بزرگترین شهرک لجستیک ایران نیز در شهرستان خوی ایجاد می شود.

عادل نجف زاده محرومیت زدایی از مناطق روستایی را یک اصل اساسی در توسعه پایدار دانست و گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۵۷ روستای این شهرستان در حال اجراست.

در این مراسم از تلاش‌های “محرم اکبرزاده” شهردار پیشین قدردانی و “حسن نصرالله پور” با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار جدید خوی معرفی شد.

خوی، پس از ارومیه دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت آذربایجان غربی است که در شمال استان واقع شده و هم مرز با استان وان کشور ترکیه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …