پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آغاز فعالیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با حضور حجت الاسلام اژه ای

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با ۲۲۰ تخت دهه ۷۰  با  مشارکت و سهامداری سازمان همیاری شهرداری های البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  احداث و راه اندازی شد اما این بیمارستان بنا به عللی از دهه ۸۰ با مشکلات درآمدی مواجه شد و در دهه ۹۰ مشکلات آن تشدید  و عمده بخش های آن تعطیل شد.

با ورود دستگاه قضایی و همراهی مسوولان استان البرز ، مسوولیت راه اندازی این بیمارستان شنبه هفته جاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور واگذار شد.

قدرت الله شمیرانی سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این بیمارستان امروز با پذیرش ۱۲ بیمار از جمله بیماران قلبی در بخش های مختلف افتتاح و فعالیت خود را به رسمی از سر گرفت .

وی ادامه داد: در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره)  نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار البرز، رییس قوه قضاییه را همراهی کردند و از این پس این بیمارستان با ۲۲۰ تخت به بیماران از جمله مبتلایان به کووید ۱۹ خدمات رسانی خواهد کرد.

شمیرانی گفت: از این پس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به عنوان بیمارستان پشتیبانی کننده بیمارستان امام علی (ع ) کرج  برای درمان بیماران کووید۱۹ در البرز فعال خواهد بود.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز گفت : قرار است ۵۰ تخت دیگر به تعداد تخت های بیمارستان امام خمینی (ره) کرج افزوده شود.

وی بیان داشت : بخش هایی از بیمارستان امام خمینی (ره) نیازمند بازسازی ، تجهیز و فعال سازی دوباره بوده اما بخش های دیگر آماده خدمات رسانی به بیماران است.

شمیرانی گفت : مقرر شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تجهیز این بیمارستان اقدام کند ضمن آنکه استاندار البرز دستور لازم برای تجهیز بخش های مختلف آن با استفاده از امکانات استان صادر کرده است.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان البرز یادآور شد که حدود چهار سال بیشتر بخش های  این بیمارستان در تعطیلی کامل قرار داشت که با اطلاع رسانی اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز نسبت به راه اندازی دوباره آن اقدام شد.

وی با قدردانی از پیگیری های مستمر خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) ، گفت : همراهی و تدابیر خبری این رسانه در کنار مسوولان در واقع گره گشای مشکلات این بیمارستان شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …