سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

میانگین سنی کابینه سیزدهم نسبت به کابینه های پیشین بهتر است

مهدی بیات روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع کابینه سیزدهم ازلحاظ پشتوانه های علمی و تجارب مدیریتی دارای  شرایط خوبی است .

وی ادامه داد:  مجلس کمک کند تا دولتی توانمند انتخاب و کارخود را آغاز کند چراکه از جمله  نقاط قوت کابینه معرفی شده  بدون تردید حضور برخی افراد باتجربه، کار کشته، خوش فکر و کاربلد  و همچنین حضور افراد جوان، تازه نفس و با انگیزه است.

بیات بیان داشت: مشورت، رایزنی، نقد و پیشنهاد در معرفی وزرا برای تصدی وزارتخانه ها تا قبل از تایید ، فهرست است؛ اکنون وظیفه همگان کمک به وزرای منتخب برای عبور دادن کشتی کشور از امواج سهمگین معضلات و هموارسازی توسعه سریع تر کشور با اتحاد و همدلی است.

وی افزود: بنابراین باید با ارایه ایده ها، طرح ها، برنامه ها و حتی توانمندی های که  داریم آن را صمیمانه در اختیار وزرای منتخب قرار دهیم.

دبیرحزب گام دوم انقلاب استان البرز تاکید کرد: وجود چهره های جدید، ناشناخته و کمتر شناخته شده در فهرست وزرای پیشنهادی دولت از نقاط قوت کابینه‌ی جدید است.

وی اظهار داشت: همچنین شکستن حلقه های ثابت و تکراری در سطوح مدیران عالی و سپردن امور به جوانان، جسارت در تصمیم گیری می طلبد، این جسارت برای تصمیم‌های بزرگ آینده امیدوارکننده است. 

بیات یادآدورشد: رییس جمهوری منتخب این حق را دارد  که وزرایش را مطابق  برنامه انتخاب و معرفی کند که در عین حال باید  به وعده‌هایش  به ویژه در موضوعات اقتصادی و حل مشکلات  معیشتی مردم و رفع موانع تولید و اشتغال عمل کند .

صلاحیت وزرای کابینه سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی از صبح شنبه ۳۰ مرداد در مجلس علنی شورای اسلامی آغاز شده است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …