دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی البرز حمایت می شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: شرکت‌های دانش بنیان، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ما در واگذاری زمین در شهرک‌های دولتی استان هستند.

حمایت از استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حمیدرضا عقاب نشین، افزود: ارائه مشوق برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی و بهره‌مندی از ظرفیت مشاوران و کلینیک‌های کسب و کار از جمله رویکرد‌هایی است که برای صنایع دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، گفت: همچنین اعطای ۱۰ درصد مشوق در بخش نقدی قیمت حق بهره برداری از زمین برای طرح‌های صنعتی دانش بنیان و تقسیط بخش تعهدی قرارداد به میزان ۴۸ ماه نیز از دیگر مشوق‌هایی است که برای استقرار صنایع دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی دولتی البرز در نظر گرفته شده است.

عقاب نشین در پاسخ به این سوال که شرکت‌های دانش بنیان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با چه متر و معیاری تعریف می‌شود، افزود: شرکت‌های دانش بنیان دارای تعریف دقیق علمی و حقوقی است و از نظر دولت، شرکت‌هایی دانش بنیان اطلاق می‌شوند که دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باشند.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در قالب بیش از ۱۰ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …