جمعه , 7 اردیبهشت 1403

تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ممنوع

رئیس پلیس فتای البرز گفت: با افراد سودجو درفضای مجازی که اقدام به تبلیغ، خرید و فروش مواد محترقه و منفجره می‌کنند برخورد می‌شود.

تبلیغ و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ممنوعبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ رسول جلیلیان، گفت: با توجه به روز‌های پایانی سال برخی افراد سودجو درفضای مجازی اقدام به تبلیغ، خرید و فروش مواد محترقه و منفجره کرده که با آنان برخورد قانونی می‌شود.

به گفته رئیس پلیس فتای البرز: ایجاد صفحات مجازی تحت وب برای خرید و فروش انواع مواد محترقه و منفجره جرم تلقی می‌شود که کارشناسان پلیس فتا ضمن رصد شبانه روزی درصورت مشاهده تخلف بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

جلیلیان افزود: برخی از این افراد در فضای مجازی اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می‌کنند که نوجوانان و جوانان باید نسبت به خطر آن آگاه شوند که چه عواقب جبران ناپذیری به دنبال دارد.

به گفته رئیس پلیس فتای البرز: مجرمان سایبری در پوشش فروش مواد محترقه با طراحی درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات کارت بانکی را سرقت کرده و آن را خالی می‌کنند.

کاربران فضای مجازی می‌توانند در صورت مشاهده سایت‌های فعال در زمینه آموزش ساخت یا خرید فروش مواد محترقه، از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …