یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مشکل کم آبی مناطقی از البرز برطرف می شود

ذوالفقار مهدی‌زاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  این طرح‌ها شامل احداث و بهره برداری از مخزن پنج  هزار متر مکعبی فردیس و مخزن ۲ هزار متر مکعبی کوهسار، طرح آبرسانی به شهر تنکمان و روستای پورکان و حفر و تجهیز و بهره‌برداری از پنج حلقه چاه در شهرستان کرج است.

وی در توضیح بیشتر طرح آبرسانی به تنکمان گفت: این طرح  شامل یک مخزن یک هزار متر مکعبی، یک ایستگاه پمپاژ و ۲ حلقه چاه است که مشکل افت فشار آب برای جمعیتی در حدود پنج هزارو۱۰۰ نفر را برطرف می کند.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: این پنج طرح آبرسانی با صرف ۳۱۶ میلیارد ریال احداث  شده و جمعیتی در حدود ۵۰ هزار نفر از ساکنان البرز از خدمات ذخیره سازی بیشتر و  توزیع پایدار و بهینه تر آب برخوردار خواهند شد.

وی  گفت: در بخش فاضلاب نیز  با  بهره برداری از یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در مهدی آباد و شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ به  ظرفیت ۲۱۰ لیتر برثانیه برای جمعیت ۲۰ هزار نفر جمعیت راه اندازی می شود.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر امسال، عملیات احداث یک مخزن  ذخیره آب به ظرفیت پنج هزار متر مکعب  و با هزینه ای  حدود ۱۰۰ میلیارد ریال در منطقه عظیمیه کرج  آغاز می شود.

شرکت آبفای استان البرز حدود یک میلیون و۵۵۰ هزار مشترک دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …